Gå till innehåll

Saltvattensträff i Linköping i Oktober!


Rekommenderade inlägg

Hej !
Vi i Linköpings akvarieföreningen beslutade att ha en saltvattens träff  en Lördag i Oktober 2017  på Naturcentrum i Linköping!

Vi tror att auktion på koraller/fraggar samt fiskar kan vara ett intressant ämne + något lotteri!. Även ett föredrag om något intressant ämne skulle förhöja träffen!
Tipsa gärna om en föredragshållare.

Vi har ju haft några intressanta saltvattensträffar och hoppas på en ny intressant träff och ett stort deltagande!
Många tips är välkomna i tråden.

Mvh

Wilhelm "Salta Wille"
Ordförande i Linköpings akvarieförening.

  • Gilla 8
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 månader senare...

De gånger jag varit på saltvattensmöte i Linköping så har det väl varit helt ok med åhörare, men det är kanske risk för att det finns fler intressenter utanför än inom föreningen. När det gäller föreläsare så kan ni fråga de som föreläst hos Sjöfartsmuseet i Göteborg och därmed har ett föredrag inrepat och klart. Jag tror inte det är så många härifrån som åker dit på föredragen. Det året jag åkte var jag nog enda östgöten där.

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej. Jag tror som Peter att det finns fler intressenter utanför än inom föreningen. Jag kommer gärna om jag inte är uppbokad på annat. Jag har flera saltkamrater, som jag också tror är intresserade att komma på en saltträff i Linköping. Mvh Per

Ändrat av Purre
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ett datum är ju centralt för att veta om det går att planera in. 40 pers är ganska många och gissar att ni vill ha lite marginal för eventuella avhopp. Vet inte vad ni behöver ta i inträde men det borde inte vara ett problem att dubbla det så det räcker med 20 deltagare.

Skickat via Tapatalk

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...