Gå till innehåll

Skräckfilm Eucine?


ufo85

Rekommenderade inlägg

Hittade detta as i en sten igår när jag gjorde en större omorganisation.

Ingen kanonbild men skulle jag hålla upp den så tror jag den skulle vara närmare metern utsträckt.

 

Usch jag mår illa. Kunde knappt äta igår.

20170612_185529.jpg

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har hört om ett liknande fall i en akvarieaffär i Polen. En stor burk med spser som hade ständigt problem med vattenvärden. De bestämmde att starta om burken och medan de tog ut allt levande sten hittade de ett 1.5 meter långt monster som det här.

 

Hur blev du av med det?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den låg ihopprullad i en sten som jag tog upp. Trodde det var något litet kryp i stenen. Nyfiken som man är höll jag stenen med öppningen neråt och började skaka. Då såg jag typ 1 dm av någonting komma ut och jag började bli nervös. Jag skakade lite till och höll på att svimma av när aset föll ner i hinken och ringlade som en orm. 

Jag undrar om det är den här som käkat upp mina banggaikardinaler. De har försvunnit en och en utan att någon har sett sjuk ut. Något måste den ju ha ätit för att bli så stor.

 

Ska se om jag vågar hålla upp den när jag kommer hem och ta en bild nu när den är död.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...