Gå till innehåll

Ati powermodule


sundvall

Rekommenderade inlägg

Pacific sun hyperion R2, 4x145w led intressant?


Skickat från min iPhone med Tapatalk


Hej hur lång är den??
Mitt akvarium är 2m därför jag ville ha typ hydror eller liknande men täcker den bara så skulle det kunna vara intressant


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Länka till kommentar
Dela på andra sidor



Hej hur lång är den??
Mitt akvarium är 2m därför jag ville ha typ hydror eller liknande men täcker den bara så skulle det kunna vara intressant


Skickat från min iPhone med Tapatalk


Den sitter över 180x80 kar nu, gissar att rampen i sig är 160-170cm lång. Bra tryck i panelerna...




Skickat från min iPhone med Tapatalk
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den har några år på nacken, jag har själv köpt den beg så jag vet inte exakt. I min ägo har den i princip fungerat felfritt. En gång "hängde" sig den gröna kanalen vid solnedgång, något som visade sig vara en droppe vatten som skapade interferance på kretslortet. Jag har bytt kylfläkar i den och torkat ur den nyligen då jag bytte akvarium. En av fyra transormatorer är också ny. Den programmeras via bluetooth, vilket har fungerar felfritt från min Mac. Vet att vissa PC haft problem, då med för svag bluetoothdongel.

Just nu körs den med "Bali sun" programmet och månfassimulering.

//Nils


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den har några år på nacken, jag har själv köpt den beg så jag vet inte exakt. I min ägo har den i princip fungerat felfritt. En gång "hängde" sig den gröna kanalen vid solnedgång, något som visade sig vara en droppe vatten som skapade interferance på kretslortet. Jag har bytt kylfläkar i den och torkat ur den nyligen då jag bytte akvarium. En av fyra transormatorer är också ny. Den programmeras via bluetooth, vilket har fungerar felfritt från min Mac. Vet att vissa PC haft problem, då med för svag bluetoothdongel.

Just nu körs den med "Bali sun" programmet och månfassimulering.

//Nils


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Du fick ett pm


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 år senare...
×
×
  • Skapa Ny...