Zigmund Posted March 5, 2018 Share Posted March 5, 2018 Följde med ett kar jag köpte . Jag har laddat ner programmet och testat i ett par minuter , led funkar ua att programmera och köra . T5 fick jag inte lysa , dock vet jag inte om det är fel på dom eller om jag inte fattar programmet , någon fläkt startade inte . Ny display men vippan för slå på belysningen på display är borta. Men då jag har en annan belysning till karet så har jag ingen användning av rampen. Säljes för 6000kr eller bud Med vänlig hälsning Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zigmund Posted March 5, 2018 Author Share Posted March 5, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zigmund Posted March 5, 2018 Author Share Posted March 5, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiwi Posted April 4, 2018 Share Posted April 4, 2018 Finns var?Skickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gnarkill Posted February 22, 2019 Share Posted February 22, 2019 Finns belusningen kvar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts