Gå till innehåll

Interzoo 2018


Maglofster

Rekommenderade inlägg

Vilka saker har ni hittat i nyhetsrapporteringen från Interzoo?

Personligen tycker jag det verkar komma en hel del intressant nytt. Men än så länge har jag inte sett så mycket intressant info vare sig på youtube eller forum/nyhetssajter.

 

Hade varit kul att höra mer om Philips uppgraderade LED-ramp. Även status på Neptune Trident.

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

1 minut sedan, David sa:

Grymt! Letade efter nån som kunde hjälpa oss mäta DOC bara för nån månad sen. Så det här kom perfekt! 

Nån som vet när dessa utökade tester startar/börjar säljas? 

 

Och jag som börjar se tecken på grön cyano, vill också mäta detta NU! så jag undrar samma sak :)

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

2 minuter sedan, Maglofster sa:

Och jag som börjar se tecken på grön cyano, vill också mäta detta NU! så jag undrar samma sak :)

För oss på museet är det ju spännande att se skillnaden mellan akvarierna. Alla våra akvarier funkar ju på olika sätt och sköts på lite olika sätt. Så det ska bli skitkul att se! :D 

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Cool, verkar inte vara mycket som intresserar mig på mässan från dessa glimtar.

 

Det är mycket fokus på tester och mätande, områden som tagit ganska stora steg de senaste åren. Ett till fokus som kanske är en biprodukt från det är konstgjord sten, det har ju med exploderat mer de senaste åren. Lite som en bieffekt behovet av kontroll över värdena främst, även om det har lite andra egenskaper med som kan vara positiva.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...