Gå till innehåll

Var söker ni inspiration?


76puh

Rekommenderade inlägg

Jag är ganska ny på instagram men om man har ett nördigt intresse så är det ju fantastiskt :)

 

Det tråkiga är att man blir lite väl bortskämd med häftiga kar och koraller. För mig är det svårare att hitta den där riktiga upptäckarkicken som jag ändå fick uppleva då och då för några år sedan när man snubblade över ny korall i butik eller fantastiskt kar hemma hos någon. 

 

Tur att det finns andra aspekter av hobbyn att glädjas åt också :)

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

35 minuter sedan, j0nas sa:

 

Åh, youtube hade jag ju glömt. Kollar mycket reefbuilders och bulk reef supply. Har du tips på något annat man borde kolla in @danne031?

 

Svårt, det finns för mycket :)

BRS och RB är högt på listan, Tidal gardens, Aarons aquariums, Melevsreef, Dutch reefer, ReefBum, ReefDudes, Gallery Aquatica TV, AmroAzul TV, Prestige reef, Inappropriate reefer.

 

 

Borde räcka en stund :)

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Snubblade på den här en kväll i veckan. Lite äldre laget men ändå kul att titta på då de går igenom de vanligaste djuren som förekommer runt reven i Andaman.

 

Annars är ju inspiration mycket från ovanstående youtubekanaler och olika forum/ infosidor osv :) 

 

 

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...