Gå till innehåll

Peninsula 500


Hella42

Rekommenderade inlägg

RSX:n har jag också "Trånat" efter :-)....lite osäker på hur eller om det finns styrbara kanaler och hur många, de gamla hade bara 2..vitt o blått.

BK är ett bra val...inte hört nåt negativt iaf. Själv kör jag KZ...

Jag började med både SPS och LPS...vilket jag idag ångrar för i princip alla SPS satte tofflorna pga för mig då okända faktorer...Så du gör helt rätt enligt mig att börja lugnt o försiktigt.

När får man se underverket ? ?

 

Mvh

/micke

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

1 timme sedan, Michael Hansson sa:

RSX:n har jag också "Trånat" efter :-)....lite osäker på hur eller om det finns styrbara kanaler och hur många, de gamla hade bara 2..vitt o blått.

BK är ett bra val...inte hört nåt negativt iaf. Själv kör jag KZ...

Jag började med både SPS och LPS...vilket jag idag ångrar för i princip alla SPS satte tofflorna pga för mig då okända faktorer...Så du gör helt rätt enligt mig att börja lugnt o försiktigt.

När får man se underverket ? ?

 

Mvh

/micke

 

Hej ? ska finnas 4st styrbara kanaler i den nya maxspecten . Hm förtstod inte riktigt det där med tofflorna ?  Underverket. Kommer nog på plats om nån månad då det är beställningsvara och måste byggas bänk när den kommer fram? sett på nätet va skruv! Det finns till bänkarna , kommer ta sin tid, men det ärju halva nöjet med det hela , planera mm

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...