Gå till innehåll

Chaetodon Kleinii


MattiasN

Rekommenderade inlägg

Tvingas sälja min C Kleinii, trots att den gör det den skaffades för, äta glasrosor!

Tyvärr irriterar den min rocka, dock fredlig i övrigt och har inte rört några sps!

Ganska rejält exemplar, tippar 8-10cm, går just nu i min karantän.

Priside 400 men kom med bud!

Finns i Åstorp utanför Helsingborg och skickas inte!

 

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

 

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Finns kvar.... Ingen som behöver tunna ut bland glasrosor med en betydligt snyggare firre än filfisk?
Eller har plats för en trevlig fisk rent allmänt, kom med bud, den funkar inte riktigt där den går just nu...

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vi ska åt Hbg men inte förrän om typ 4 veckor !!!
Okej, finns den kvar då så ska vi nog kunna få till nått då, hör av dig lite innan o kolla om den finns kvar.
Den går i mitt karantänskar på 200l nu så det går ingen jättenöd på den, men kan ha annan fisk på gång in och då kan det bli lite trångt...

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Inte varit supernöjd med inköpen därifrån senaste åren och där har inte varit mycket kul när jag väl varit där senaste tiden....
Men skulle kanske ge dem en chans till...

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Inte varit supernöjd med inköpen därifrån senaste åren och där har inte varit mycket kul när jag väl varit där senaste tiden....
Men skulle kanske ge dem en chans till...

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk




Håller med! Blir jätte tråkigt när Stefan lägger ner.. får beställa levande från företagsakvarium då
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 månader senare...

Skänkes!
Släppte tillbaka i mitt kar, har funkat fint men nu har den börjat ge dig på Euphylia.....

Skänkes, först till kvarn, skickas inte, hämtas i Åstorp!
Kommer snart gå i min sump

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

×
×
  • Skapa Ny...