irwin_fletch Posted May 2, 2019 Share Posted May 2, 2019 Fullt i fraggkaret så säljer en mängd olika sps. Framförallt acropora, men finns fyra olika stylophora och några montipora med. Bifogar några bilder, fler kan fås om intresse finns, samt en lista med de flesta sorterna. Priser ligger mellan 100-300kr beroende på sort och storlek. Korallerna finns i Vimmerby, kan skickas på egen risk. Vi kommer överens om paketering och leveransdag via pm. Frågor och funderingar tar vi via PM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mazzi Posted May 18, 2019 Share Posted May 18, 2019 Skickat pm. /MatsSkickat från min SM-G950F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KMG Posted May 23, 2019 Share Posted May 23, 2019 Fina koraller och professionellt packat 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johan.b Posted May 25, 2019 Share Posted May 25, 2019 Jag är intresserad av ett sådant paket med 5st som du nämner i annonsen, gärna en från Montipora flak, en Stylophora och tre olika Acroporor. Gärna några som växer fort och gärna olika färg på fraggarna. Funkar detta? Mvh Johan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeber Posted May 27, 2019 Share Posted May 27, 2019 Tackar för mitt paket, korallerna ser fina ut och allt var väl packat 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Hansson Posted June 26, 2019 Share Posted June 26, 2019 Du har pm... /Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titanic Posted July 2, 2019 Share Posted July 2, 2019 Paket mottaget idag, tack för en god affär, är helnöjd med korallerna. Och som sagts tidigare väldigt bra paketerat. Kommer hålla utkik efter framtida annonser. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danijel Posted August 30, 2019 Share Posted August 30, 2019 Kan bara bekräfta allt som skrivits av dom andra, stort tack mvh Danijel 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Make Posted August 31, 2019 Share Posted August 31, 2019 Pm skickat 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
irwin_fletch Posted August 31, 2019 Author Share Posted August 31, 2019 Lista med det som finns för tillfället. Acropora hyacintus rosa/rödAcropora austrea grönAcropora tumida grönAcropora echinata blåAcropora gomezi blåAcropora tortusa myagi tort blå/lilaAcropora tortusa cali tort blå/ljusblå topparAcropora carduus pacman gröna topparAcropora sp lila tableAcropora sp blue tipAcropora tenuis blåAcropora grön aussieAcropora sp grön/lilaStylophora rosaStylophora turkosa polyperStylohora milka lilaStylophora gröna polyperMontipora flakväxande lila och rödMontipora setosa rödMontipora forest fireMontipora appleberry grön med lila polyperCaulastrea furcata candy caneEuphyllia grön/lila 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
francefight Posted September 3, 2019 Share Posted September 3, 2019 Fina koraller & ordentligt paketerat! Super nöjd // Fredric Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
per.w Posted September 3, 2019 Share Posted September 3, 2019 Hej, Intresserad av fraggar enligt annons ovan. Har du några färdiga paket eller hur beställer man. Mvh Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
irwin_fletch Posted September 4, 2019 Author Share Posted September 4, 2019 18 timmar sedan, per.w sa: Hej, Intresserad av fraggar enligt annons ovan. Har du några färdiga paket eller hur beställer man. Mvh Per Bara hör av dig på pm så löser vi något. Mvh Jonas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
per.w Posted September 4, 2019 Share Posted September 4, 2019 Hej,Intresserad av bild 1,3,4,8,9 De gröna..Priser?Mvh PerSkickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terese Posted September 5, 2019 Share Posted September 5, 2019 Hej! Skulle gärna köpa flera stycken Skickar pm 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
per.w Posted September 5, 2019 Share Posted September 5, 2019 Hej,Fick du mitt meddelande?Mvh PerSkickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
irwin_fletch Posted September 6, 2019 Author Share Posted September 6, 2019 On 2019-09-05 at 08:56, per.w sa: Hej, Fick du mitt meddelande? Mvh Per Skickat från min iPhone med Tapatalk Såg bara det du skrev här, förstår inte helt vilka du menar. Ringa gärna in eller förklara var på bilden så jag vet vilka du är intresserad av. Skriv i PM så tar vi det där Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
per.w Posted September 7, 2019 Share Posted September 7, 2019 Skickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
per.w Posted September 7, 2019 Share Posted September 7, 2019 Den stora....Skickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
irwin_fletch Posted September 7, 2019 Author Share Posted September 7, 2019 16 timmar sedan, per.w sa: Den stora.... Skickat från min iPhone med Tapatalk Okej. Skriv i PM istället så inte tråden blir lång av diskussion Så tar vi det där ifrån. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Hansson Posted September 10, 2019 Share Posted September 10, 2019 Paket med fragg anlände, fina bitar...100% intakta.... Tackar för bra affär och välpackad punktlig leverans.. Mvh Micke 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
irwin_fletch Posted September 12, 2019 Author Share Posted September 12, 2019 Många klagar på post nord med måste ändå ge dom lite beröm. Från juni till september har alla paket utom ett tagit 24 timmar från inlämning till ankomst. Det enda paket som tagit två dagar var till Gotland och då levde ändå fraggarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danijel Posted September 12, 2019 Share Posted September 12, 2019 (edited) Det gick fort verkligen och smidigt. för min del var det bara en av hela paketet och det var hyachinthus som hade som grumligt vatten och den har tagit stryk och är nu större delen vit, får se nu om den överlever resten är jätte fina.Du gjorde det bästa verkligen, koraller är levande varelser och alla egna individer. Vill verkligen rekommendera dig till alla som läser detta, allt är som dom andra skriver om Edited September 12, 2019 by Danijel 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_cheezy Posted October 4, 2019 Share Posted October 4, 2019 Tack mina fraggar kom idag. Är väldigt nöjd. Extremt välpackat och smidigt. Korallerna är hur fina som helst 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danijel Posted October 5, 2019 Share Posted October 5, 2019 On 2019-09-12 at 23:58, Danijel sa: Det gick fort verkligen och smidigt. för min del var det bara en av hela paketet och det var hyachinthus som hade som grumligt vatten och den har tagit stryk och är nu större delen vit, får se nu om den överlever resten är jätte fina.Du gjorde det bästa verkligen, koraller är levande varelser och alla egna individer. Vill verkligen rekommendera dig till alla som läser detta, allt är som dom andra skriver om Ps. Den som höll på att dö är på väg tillbaka från de döda 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts