Gå till innehåll

Coral box moon led inställningar


Pontus E

Rekommenderade inlägg

Tjena, har 3st coral box led över mitt Reefer 250. har blandat i karet allt ifrån acropora till zoanthus. någon som själv kör dessa lampor och vill dela med sig av sina inställningar.

Ändrat av Pontus E
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena, har 3st coral box led över mitt Reefer 250. har blandat i karet allt ifrån acropora till zoanthus. någon som själv kör dessa lampor och vill dela med sig av sina inställningar.

Jag har 4st över mitt Reefer 450. Kan försöka fixa bilder på mina inställningar imorgon.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har du för typ av koraller? tycker det ser rätt klent ut.. va länge har du kört så?
 

Jag har acroporor, montiporor (flak och grenväxande, seriatoporor, milliepora och mjukkoraller. Det räcker gott och väl. Blir väl starkt om man drar på det vita för mycket.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ser jätttebra ut! 

hur länge har du kört med lampora? och isåfall om du kört med dom länge, hur tycker du tillväxten är osv. 
 

Tack!

Jag har kört med dom i tre år nu. Tillväxten är riktigt bra! Måste ju bara hålla koll på alla värden om det ska växa.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...