Gå till innehåll

Akvarium och Sump i stockholm


OskarW

Rekommenderade inlägg

Söker ett Akvarium och sump i 400-1000 liter (vill helst ha en sida som är 1 meter lång)  sumpen får gärna vara triton anpassad och akvariumet ha ett bean animal eller herbie iaf 
Kan åka lite längre för rätt akvarium till rätt pris! 

 

Ändrat av OskarW
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har ett mindre komplett som kommer att säljas inom kort. det är på 240 liter plus sump, klädd stålbänk osv osv. Vid intresse kan jag skicka beskrivning och bilder. Jag kommer att byta ner mig i storlek pga av lite svalnat intresse men i övrigt är det ett magiskt akvarium... :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

On 2019-07-30 at 13:58, Strom sa:

Har ett mindre komplett som kommer att säljas inom kort. det är på 240 liter plus sump, klädd stålbänk osv osv. Vid intresse kan jag skicka beskrivning och bilder. Jag kommer att byta ner mig i storlek pga av lite svalnat intresse men i övrigt är det ett magiskt akvarium... :)

Tror tyvärr det är lite litet. Har en hepatus jag gärna vill ge ett kar som dne kan leva ut hela sitt liv i? men skicka gärna bild så kollar jag med sambon

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ett riktigt trevligt kar som jag gärna hade haft kvar men är tvungen att byta ner mig i storlek. Måtten är 120x40x50 (lxbxh), bänken är hela 88 cm hög i pulverlackerat stål med ställbara fötter. Ställningen är inklätt och ljudisolerat. Sumpen är på 60 liter, där all teknik plus en fraghylla får plats idag. Avrining i bakre vänstra hörnet i displayen. Jag glömmer massor men vi kan höras om detaljer om det är aktuellt. 

 

Skickar bilder separat strax!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...
×
×
  • Skapa Ny...