Gå till innehåll

Komplett IM NUVO Fusion 30 med hög nivå på teknik


Fisk-Fredde

Rekommenderade inlägg

Nedläggning i Stockholm

 

Ett Innovative Marine NUVO Fusion 30 med allt som behövs för att komma igång med saltvatten. Sump i bakkant på akvariet som gör att du inte behöver ett dedikerat skåp men ändå kan gömma det mesta av tekniken. 

 

Min tanke med all teknik var att kunna byta upp till ett större kar men ändå ha användning för mycket av det andra så det är väl ett ganska perfekt kit att starta med även om man ser framför sig att man vill ha något större framöver. 

 

Måtten på karet är: 90x38x34 (bredd, djup, höjd)

 

All teknik som kommer med i detta paket bör tillåta den som vill att komma ganska långt utan att det tar för mycket plats. Jag har förhållandevis framgångsrikt haft alla typer av koraller och en del olika fiskar. 

 

I paketet kan allt levande ingå!

  • 2st Clower
  • 1st Dottyback, lilla/gul
  • 1st Putsarräka
  • några turbosnäckor
  • några eremiter
  • Koraller som syns på bilden ( 3st fina LPS, 5 SPS, 1st Acan, 1st stor)

 

Följande ingår: 

  • Innovative Marine NUVO Fusion 30 - bra skicka men finns några små repor så klart - CA 2 år gammalt
  • Innovative Marine
  • MAXSPECT RSX 200 - Grym LED ramp som täcker akvarium 90-120cm - CA 1 år 
  • MAXSPECT GYRE XF230 ink Controler - Marknadens kanske bästa cirkulationspump - CA 1 år
  • TUNZE DOC Skimmer 9004 DC - Riktigt bra skummare även för större akvarium, tyst pga DC varianten - CA 1 år
  • Eheim Jäger 75watt doppvärmare - CA 2 år
  • AQUA MEDIC Refill System Pro - Automatisk vattenpåfyllning med larm 
  • AQUA MEDIC Helix Max UV 11 watt - UV steriliseringslampa med Eheim pump -  har använts vid introducering av nya fiskar  

 

Tillbehör som ingår:

  • HANNA Checker KH
  • RED SEA Marine Care test KIT
  • RED SEA Magnesium PRO test
  • RED SEA Calcium PRO test
  • RED SEA Potassium PRO test
  • Aquaforest BIO S bakteriekultur - halv flaska
  • Coral RX Coral Dip - halv flaska
  • MICROBE-LIFT Coralscaper superglue - nästan full
  • Fauna MARIN bakteriekultur - nästan full
  • Div. sprutor, skrapor osv...

 

Nypris för allt landar nog runt 30.000:- (själva akvariet är kanske det minst intressanta i denna annons inser jag när jag listar allt. 

 

Säljer allt nu för 12.000:- 

IMG_2399.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Allt levande är nu sålt separat så nu säljer jag av resten löst för den som är intresserad. 

 

  • Innovative Marine NUVO Fusion 30 - bra skicka men finns några små repor så klart - CA 2 år gammalt, ink returpump och roterande "utblås"
  • 1000:- (nypris 3000:-)
     
  • Innovative Marine Media reactor Medium
  • 400:- (nypris 1200:-)
     
  • MAXSPECT RSX 200 - Grym LED ramp som täcker akvarium 90-120cm - CA 1 år 
  • 3500:- (nypris 6400:-)
     
  • MAXSPECT GYRE XF230 ink Controler - Marknadens kanske bästa cirkulationspump - CA 1 år ett par pumphuvuden aldrig använda!!!
  • 1250:- (nypris 2899:-)
     
  • TUNZE DOC Skimmer 9004 DC - Riktigt bra skummare även för större akvarium, tyst pga DC varianten - CA 1 år
  • 850:- (nypris 1750:-)
     
  • Eheim Jäger 75watt doppvärmare - CA 2 år
  • 100:- (nyrpsi 240:-)
     
  • AQUA MEDIC Refill System Pro - Automatisk vattenpåfyllning med larm 
  • 800:- (nypris 1500:-)
     
  • AQUA MEDIC Helix Max UV 11 watt + pump  - UV steriliseringslampa med Eheim pump -  har använts vid introducering av nya fiskar  
  • 800:- (nypris 1500:-)

 

Eller ta hela kitet för 7000:- så skickar jag med alla tester, tillbehör, dunkar osv som jag har!

 

Allt finns redo för upphämtning i norra stockholm.

IMG_2533.jpg

IMG_2535.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Ny uppdatering!

 

En del är sålt, en del finns kvar!

 

  • Innovative Marine NUVO Fusion 30 - bra skicka men finns några små repor så klart - CA 2 år gammalt, ink returpump och roterande "utblås"
  • 1000:- (nypris 3000:-)
     
  • TUNZE DOC Skimmer 9004 DC - Riktigt bra skummare även för större akvarium, tyst pga DC varianten - CA 1 år
  • 850:- (nypris 1750:-)
     
  • Eheim Jäger 75watt doppvärmare - CA 2 år
  • 100:- (nyrpsi 240:-)
     
  • AQUA MEDIC Refill System Pro - Automatisk vattenpåfyllning med larm 
  • 800:- (nypris 1500:-)
     
  • AQUA MEDIC Helix Max UV 11 watt + pump  - UV steriliseringslampa med Eheim pump -  har använts vid introducering av nya fiskar  
  • 800:- (nypris 1500:-)
  •  

Hela kitet för 2000:- istället för 3550:- så skickar jag också med en Tunze Nanostreamer och massa tillbehör så behöver man bara kompletera med lampa för att vara igång! 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...