Gå till innehåll

ATI Powermodule Hybrid 4x24w + LED


blackizzz

Rekommenderade inlägg

Säljer min ATI Hybrid då jag precis bytt till annan belysning.


Lampan är av 2018 års modell och använd i ca ett år och fyra månader, men är i absolut nyskick. Enda tecken på användning är lite damm vid fläktarna och att akrylskivan har två repor där den nuddar lampans kropp.

Den styrs genom WiFi, och går i stort sett att justera på vilket sätt som helst med hjälp av dator, mobil eller dylikt.

4 st 24w T5, dimbara, och 75w LED. T5 rören är ca 4 månader gamla, och har således ca 8 månaders "liv" kvar innan dags att byta, 2x ATI B+, 1x B+, och 1x Actinic. Kan även skicka med ytterligare 1x Coral+ som gått 1.5-2 mån. 

 

IMG_5853.jpg.3894cdae14b6ffb5c848bfac911cc316.jpg

 

Medföljer självklart upphängning (vajer) samt 2st controllers. (En används, en som reserv).

 

En riktigt grym lampa, som skulle använts ett bra tag till om jag inte dels skaffat större kar + fick ett bra erbjudande på "bättre" lämpad lampa till det.


Nypris 9000kr med 4st T5 rör

Prisidé 5500kr 


Finns strax söder om Stockholm, kan mötas upp i stockholmsområdet för avlämning. Skickar helst inte då den är stor, tung och ömtålig, om den skall skickas står köparen för frakt (försäkrad) + emballagekostnad.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
  • 1 månad senare...
Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...