Gå till innehåll

Säljes 120L två Clowner


Kuroiku

Rekommenderade inlägg

Säljer mitt Saltvattensakvarium som jag haft i ca 1 år nu, jag har inte samma passion eller tid för karet som jag brukade ha förr. Det är en samling koraller (Xenia, Kenya, Lyktkorall, Stjärnpolyper, Discosoma) och ett Clownpar, en svart A. Ocellaris hona, och en orange hane av samma art naturligtvis. Akvariet är på 120l ungefär. Bänk medföljer ej, men kan tänkas mot extra kostnad (Jag har det som förvaring för annat). Det ingår en cirkulationspump (fläkt) Nanostream på 1.800L/tim, och belysning, blått ljus med t5 lyrsrörsramp. Det ingår även en hink med 5kg levande sten som cyklar, samt en värmare till detta (behövs ej i karet). Foder (Fryst och torr) ingår även till fiskarna, och allt småpyssel såsom testkit, håv osv.

 

Akvariebänken kan fås med, men till extra kostnad då jag köpte den ny från Hornbach för mindre än ett år sedan.

 

Just i dagsläget så har akvariet samlat på sig en del alger, och det ser inte så trevligt ut, men jag hoppas att i rätt händer så kan det bli mycket vackert och trevligt att se på. Akvariet samt innehållet är 700:-. Kan diskuteras.

 

Akvariet hämtas strax utanför Stockholm, i Botkyrka kommun. 

IMG_0060.jpg

IMG_0337.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

×
×
  • Skapa Ny...