Gå till innehåll

Vad är för fel på triton lab ?


niki68

Rekommenderade inlägg

Jag fick meddelande i måndags att de har min test skulle ta 2-3 dagar att få svar på vatten prov har inte kommit något det har gått en vecka nu på måndag det första gången händer de svarar inte telefon har ringt 8-10 gånger  på email  samma ///fy vad dåligt ?

Ändrat av niki68
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

3 timmar sedan, niki68 sa:

Jag fick meddelande i måndags att de har min test skulle ta 2-3 dagar att få svar på vatten prov har inte kommit något det har gått en vecka nu på måndag det första gången händer de svarar inte telefon har ringt 8-10 gånger  på email  samma ///fy vad dåligt ?

Ganska vanligt att det i perioder har mkt att göra, det är bara att ha tålamod. Det är förstås en resursfråga. Skall vi kräva supersnabba svar kommer dom få köpa in en maskin till eller anställa mer personal o då blir testet dyrare för dig, och det vill vi inte. Vi får förstå att det är ett företag bakom som skall tjäna pengar på servicen som trots allt är väldigt billig med tanke på vad vi får. Ditt prov kommer säkert snart att analyseras. Att dom tappar bort ett prov är  mkt sällsynt, men då är det ju bra att du mailar dom, ingen lär ju tappa bort ngt med vilje, så då är dom lika tacksamma som du att det återkopplas. Men troligen får du svar snart, jag har som mest fått vänta 2 v. Även ATI har väldigt varierande tider, beroende på arbetsbelastning. 

 

Jonas

 

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

3 timmar sedan, niki68 sa:

Jag fick meddelande i måndags att de har min test skulle ta 2-3 dagar att få svar på vatten prov har inte kommit något det har gått en vecka nu på måndag det första gången händer de svarar inte telefon har ringt 8-10 gånger  på email  samma ///fy vad dåligt ?

 

Har du loggat in och kollat också? Jag har haft resultat någon gång utan att ha fått mail.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...