Gå till innehåll

Mitt kar efter byte till T5


mcjagg

Rekommenderade inlägg

Hej

jag bytte till enbart t5 10x54w och kan inte bli annat än super nöjd galet fina färger 

jag hade radion xr30 g4 PRO tidigare de var absolut inte dåliga men har mycket bättre täckning nu och bättre färger sen växer det så mycket bättre

mvh Frank

 

 

image.jpg

  • Gilla 3
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Menar du bättre utfärgning av korallerna, eller bättre färgåtergivning av allt (även t ex fisk)?

 

Bättre täckning/spridning borde vara gynnsamt för koraller eftersom de både får mer ljus på normalt skuggade ställen, samtidigt som de blir mindre brända rakt ovanifrån.

Ändrat av Christian J
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

23 minuter sedan, Christian J sa:

Menar du bättre utfärgning av korallerna, eller bättre färgåtergivning av allt (även t ex fisk)?

 

Bättre täckning/spridning borde vara gynnsamt för koraller eftersom de både får mer ljus på normalt skuggade ställen, samtidigt som de blir mindre brända rakt ovanifrån.

Hej

ja både bättre utfärgning och återgivning av färgerna fisken tycker jag ser ut som  innan jag är inte så intresserad av fisk det är spser jag tycker om

mvh Frank

Ändrat av mcjagg
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

2 timmar sedan, mcjagg sa:

Hej

jag bytte till enbart t5 10x54w och kan inte bli annat än super nöjd galet fina färger 

jag hade radion xr30 g4 PRO tidigare de var absolut inte dåliga men har mycket bättre täckning nu och bättre färger sen växer det så mycket bättre

mvh Frank

 

 

image.jpg

Snyggt!
Jag har också bytt tillbaka till T5. Det ser lovande ut så här långt :) 

  • Gilla 2
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Snyggt!
Jag har också bytt tillbaka till T5. Det ser lovande ut så här långt  
Hej
Vad bytte ni tillbaka ifrån
Mitt har gått 6 veckor med t5 det såg inte speciellt bra ut när jag körde igång med t5 det har bara blivit bättre och bättre

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...