Gå till innehåll

Stödmedlemmar 2020


izfisk

Rekommenderade inlägg

  • izfisk nålade detta ämne
  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
  • 5 veckor senare...
On 2020-04-08 at 16:15, jarecki68 sa:

Swishat men fått ej (stödjande)😪

Mvh

   Jarecki68

 

hej

 

vi löser det under helgen. tyvärr så måste vi manuellt gå in och godkänna och personen som gör detta är tyvärr inte närvarande just nu.

  • Gilla 3
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Tack och välkommna som stödjande medlemmar @Mia L, @catknife, @Schilla, @Karl Holm, @Joar, @Kexxet, @PerS, @Svensson, @mogge77, @salt nisse.

 

Tack även @Lasse Som är betalande men har bannern hedersmedlem.

 

 

Ert bidrag betyder mycket för att hålla igång saltvattensguiden.se

Vill du också bli stödmedlem så kan du läsa hur du gör här Stöd SG

  • Gilla 2
  • Tack 2
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla snyltare och räkmackeseglare - kom igång och stöd SG arbete genom att bli stödmedlem. Som många förstått så blir SG viktigare och viktigare för vår hobby. 

 

MVH Lasse

 

 

Ändrat av Lasse
  • Gilla 4
  • Tack 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Får man ingen påminnelse när stödjandeperioden går ut? Vet inte hur länge jag "snyltat" den här gången. 

Jag surfar bara in via mobilsidan och där ser man inte stödjande-bannern, så då får man ingen hint heller. 

 

Ändrat av Slanten
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

1 timme sedan, Slanten sa:

Får man ingen påminnelse när stödjandeperioden går ut? Vet inte hur länge jag "snyltat" den här gången. 

Jag surfar bara in via mobilsidan och där ser man inte stödjande-bannern, så då får man ingen hint heller. 

 

 

allt är tyvärr manuell hantering. vi jobbar på att automatisera så mycket som möjligt, men tekniken vill inte alltid vara med oss :) 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

8 timmar sedan, Lasse sa:

Hej alla snyltare och räkmackeseglare - kom igång och stöd SG arbete genom att bli stödmedlem. Som många förstått så blir SG viktigare och viktigare för vår hobby. 

 

MVH Lasse

 

 

Enig i detta.

Skamma mig för de åren jag inte har betalt - hade inte en tanke på det - så har betalt lite extra nu. 

 

  • Gilla 3
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ta mig inte någon fart i detta forumet längre - annat var det förr. Råkade jag skriva snyltare så kom det en strid ström av inlägg och jag fick på pälsen. Samtidigt kom det in en jäkla massa stödmedlemmar - så det stryket kunde jag ta. Skärp er snyltförsvarare och andra. 

 

För övrigt tycker jag att köp och sälj bara skall vara öppet för stödmedlemmar - så det så (nu skall det väl komma lite mothugg i alla fall) ?

 

😂🤣😂🤣

 

MVH Lasse

  • Gilla 1
  • Tack 1
  • Haha 2
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

7 timmar sedan, Lasse sa:

Det är ta mig inte någon fart i detta forumet längre - annat var det förr. Råkade jag skriva snyltare så kom det en strid ström av inlägg och jag fick på pälsen. Samtidigt kom det in en jäkla massa stödmedlemmar - så det stryket kunde jag ta. Skärp er snyltförsvarare och andra. 

 

För övrigt tycker jag att köp och sälj bara skall vara öppet för stödmedlemmar - så det så (nu skall det väl komma lite mothugg i alla fall) ?

 

😂🤣😂🤣

 

MVH Lasse

Tror det är vägen å gå. 

När folk gör förtjänst eller hygglig handel genom forumet så bör de kunna betala för det. Ska ta mig tusan betala en gång till bara för å vara säker på att jag inte hamnar i "snyltarkategorin" ;)

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

8 timmar sedan, Lasse sa:

Det är ta mig inte någon fart i detta forumet längre - annat var det förr. Råkade jag skriva snyltare så kom det en strid ström av inlägg och jag fick på pälsen. Samtidigt kom det in en jäkla massa stödmedlemmar - så det stryket kunde jag ta. Skärp er snyltförsvarare och andra. 

 

För övrigt tycker jag att köp och sälj bara skall vara öppet för stödmedlemmar - så det så (nu skall det väl komma lite mothugg i alla fall) ?

 

😂🤣😂🤣

 

MVH Lasse

Lite OT men gällande köp o sälj så råder det delade meningar, helt klart :) 😛 

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Erfarenheterna från förra gången vi hade krav på betalande medlemmar för annonser visade att vi gick från ca 2 - 300 medlemmar till över 800 på ett till två år. Vid det tillfället fanns det fungerande grupper på Facebook redan och Facebook tog över men SG överlevde på grund av detta. Jag är av den övertygelsen att det var det greppet som räddade SG från att gå i graven. Fortfarande har SG betydelse om någon vill annonsera och (jag vet inget om ekonomin jag spekulerar bara) jag skulle tro att de pengarna börjar sina nu. Om vi ser till den sista utvecklingen inom saltvattenshobbyn så behövs SG mer än förut.

 

Alla som utnyttjar SG nu kan ju ta och betala in stödmedlemskap - det behövs. 100 kronor i denna hobbyn - det är inte ens en piss vid Vinga. 

 

MVH Lasse

  • Gilla 5
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

22 hours ago, Lasse said:

Det är ta mig inte någon fart i detta forumet längre - annat var det förr. Råkade jag skriva snyltare så kom det en strid ström av inlägg och jag fick på pälsen. Samtidigt kom det in en jäkla massa stödmedlemmar - så det stryket kunde jag ta. Skärp er snyltförsvarare och andra. 

 

För övrigt tycker jag att köp och sälj bara skall vara öppet för stödmedlemmar - så det så (nu skall det väl komma lite mothugg i alla fall) ?

 

😂🤣😂🤣

 

MVH Lasse

Betala för något på internet!? Nä nu har det gått för långt! Tacka vet jag Facebook som är gratis bara jag delar med mig av all min personliga information!

  • Haha 2
  • Förvirrad 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Hej på er!

 

Vi måste utföra detta arbete manuellt och just nu så har vi "byte" i Svg:s Föreningen, vilket innebär att den förre "medlemsansvarige" inte kan godkänna nya, medans vi väntar på banken att den nye medlemsansvarige skall bli godkänd. 

 

Vi beklagar väntetiden för att bli "stödjande".

 

//Fredrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...