Gå till innehåll

Deltec uvc 39w/20w, Malmö


Kimozabe

Rekommenderade inlägg

Deltec uvc 39w (kört ca 1 månad). Har även en aquabee 2001 pump kört lika länge och grenuttag med övervakning så om pumpen stannar stängs uvc:et. Halva nypriset?


Deltec uvc 20w (kört ca 2 månader på nya röret), med pvc röranslutningar om man önskar använda det, 500kr?


Har silikonslang men det är begränsad längd. 
 

Finns i Malmö. Kan skickas efter dialog om emballering och på köparens ansvar. 
 

Mvh

Kim

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

On 2020-01-31 at 09:53, Kimozabe sa:

Deltec uvc 39w (kört ca 1 månad). Har även en aquabee 2001 pump kört lika länge och grenuttag med övervakning så om pumpen stannar stängs uvc:et. Halva nypriset?


Deltec uvc 20w (kört ca 2 månader på nya röret), med pvc röranslutningar om man önskar använda det, 500kr?


Har silikonslang men det är begränsad längd. 
 

Finns i Malmö. Kan skickas efter dialog om emballering och på köparens ansvar. 
 

Mvh

Kim

Sänker priset på 20w till 400kr för den som hämtar hos mig. 

Sen vill jag helst sälja 39w med pump och grenuttaget då jag inte har nytta av grenuttag med ”bevakning” (master/slave)

 

Mvh

Kim

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Deltec uvc 39w (kört ca 1 månad). Har även en aquabee 2001 pump kört lika länge och grenuttag med övervakning så om pumpen stannar stängs uvc:et, 1500kr för allt. 


Deltec uvc 20w (kört ca 2 månader på nya röret), med pvc röranslutningar om man önskar använda det, 400kr


Har silikonslang men det är begränsad längd. 
 

Finns i Malmö, priserna är förutsatt att köparen hämtar hos mig och jag slipper emballera :) 
 

Mvh

Kim

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

39w sålt. Ingen som behöver 20w?

 

Deltec uvc 20w (kört ca 2 månader på nya röret), med pvc röranslutningar om man önskar använda det, 400kr


Har silikonslang men det är begränsad längd. 
 

Finns i Malmö, priserna är förutsatt att köparen hämtar hos mig och jag slipper emballera  
 

Mvh

Kim

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...