Gå till innehåll

Komplett Aqua medic cubicus 140L + två möbler + extra kar 60 Liter ADA Opto White inkl möbel


Johan Söderberg

Rekommenderade inlägg

Hej,

 

Säljer ett Aqua Medic Cubicus inkl en hemmabygd möbel + möbel i original + ett extra kar med tillhörande möbel

 

Allt är i bra skicka och funkar enligt mig precis som det ska (obs jag är ingen expert på detta men kom gärna med frågor så svarar jag så gott jag kan)

 

Pris: bud
Finns i centrala Göteborg

 

Ingår gör bland annat, förutom kar och möbler:

 

Osmos (aldrig använd av mig men funkar som den ska enligt förra ägaren)

aqua medic refill system pro (inte använt på detta kar men hade på mitt förra och då funkade den kanon)

Ecotech marine ljus, tillsammans med platsbyggd rigg byggd av tidigare ägare

Vortech pump

Extra pump original som kom med förra ägaren

Originalskummare

2 st. refraktometrar

Massa koraller, anemoner etc etc

1 st. mycket välmående Bicolour Blenny" som heter Igge (cirka 3 år gammal)

1 st skygg ”stenopus scutellatus” (cirka 2 år gammal)

Ett gäng eremitkräftor

Ett gäng sniglar

Massvis med smådjur :)

Grus och levande sten

Röd mangrove (planterat i en kruka som står i akvariet sen cirka 2 år tillbaks). Just nu har 2 st av dom välmående blad. Det går lite i cykler, de andra har inte vaknat ännu.

 

Karet har alltid varit mycket välmående. Har aldrig haft problem med det. Gör nästan aldrig vattenbyten och matar knappt. De gånger jag bytt vatten har jag fått färskt vatten och osmosvatten från Sjöfartsmuseet i Göteborg där också många av korallerna kommer i från.

 

Originalmöbel ingår också. Den är fylld av massvis med tillbehör och grejer. Inget jag använder men allt ingår.

 

IMG_4432.jpg

IMG_4433.jpg

IMG_4437.jpg

IMG_4439.jpg

IMG_4427.jpg

IMG_4428.jpg

IMG_4431.jpg

IMG_4428.jpg

Ändrat av Johan Söderberg
Lagt till bilder
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

×
×
  • Skapa Ny...