Gå till innehåll

Onlinebutiker


Alex913

Rekommenderade inlägg

Finns det några bra utländska webbutiker man kan beställa fiskar/koraller ifrån? Varit inne på mailordercorals och whitecorals men ingen av dom har allt jag vill ha och vill helst undvika att behöva beställa från fler olika då det blir så dyr frakt. 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

4 minuter sedan, Christian J sa:

Jag hittade bare det odlade och blev förvånad för de brukar ha annat också. Men du har rätt. Men kul att man kan köpa odlade navarcus kjejsare numera

 

Jag handlar det mesta vad gäller hårdvara från dem. Har gjort det i många år. Aldrig missnöjd - vet dock inte hur de är med levande.

 

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

7 minuter sedan, Lasse sa:

Jag hittade bare det odlade och blev förvånad för de brukar ha annat också. Men du har rätt. Men kul att man kan köpa odlade navarcus kjejsare numera

 

Jag handlar det mesta vad gäller hårdvara från dem. Har gjort det i många år. Aldrig missnöjd - vet dock inte hur de är med levande.

 

MVH Lasse

Nej såg att de kostade en del med levande frakt 99 euro. Synd att aquariatech har sån dåligt uppdaterad hemsida och att dom inte kan frakta hit så måste beställa till min syster i annan stad. Hade varit skönt å hitta en sida som går smidigare.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

2 timmar sedan, Lasse sa:

Just nu så är det nog dåligt med frakt av levande dessutom.

 

Men Jörgen på Herkules (i Göteborg) brukar ibland kunna ta hem efter önskelista. Hör med honom. Du har ju inte så långt hit ner.

 

MVH Lasse

Okej men då lär jag ta mig till Göteborg eller? Isf är det nog smidigare och åka till Stockholm och handla men var det jag ville försöka slippa

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

2 timmar sedan, Alex913 sa:

Okej men då lär jag ta mig till Göteborg eller? Isf är det nog smidigare och åka till Stockholm och handla men var det jag ville försöka slippa

Jag och geografi - trodde Hofors låg i Värmland - men det är ju Hagfors det :) :) 🤣

 

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

39 minuter sedan, salt nisse sa:

Samma problem med UPS jag med... allt i paketet dog.. Synd att det inte är nån vidare fart på stockholms handlarna längre...

Jaa tyvärr tycker att aquariatech ändå är tillmötesgående och snabba men synd att sidan är så dåligt uppdaterad! 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som provat masterfisch.eu? Vid första anblick såg de ut som dom fått rätt dåliga recensioner men ser också ut att bero på UPS/att dom inte haft fiskar på lager direkt vilket jag också upplevt från svenska sidor. Och kollar man ultimatereef så verkar det ha funkat bra för folk. Någon som erfarenhet till Sverige? 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...