Gå till innehåll

Fisk, Sten + Koraller


Aufgedyng

Rekommenderade inlägg

Det har blivit dags för mig att göra mig av med mitt Akvastabil Mark II 360 liter saltvattensakvarium.

Det handlar framförallt om det lefvande innehållet, tank + sump, inga pumpar, belysning eller annan hårdvara. Inte så mycket liv att prata om just nu. Lite mjukkoraller, någon SPS och en del fungia. Fiskar som finns kvar, Goby, kirurg, kardinal. Runt 35 kg levande sten.

 

Allt finns i Stockholm Sundbyberg för upphämtning. Hör av er med ett bud om det finns intresse.

 

Jag vill inte göra mig av med delar av det levande utan allt.

 

--Mats

IMG_20200324_100406.jpg

IMG_20200324_100356.jpg

Ändrat av Aufgedyng
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

53 minuter sedan, Aufgedyng sa:

Det har blivit dags för mig att göra mig av med mitt Akvastabil Mark II 360 liter saltvattensakvarium.

Det handlar framförallt om det lefvande innehållet, tank + sump, inga pumpar, belysning eller annan hårdvara. Inte så mycket liv att prata om just nu. Lite mjukkoraller, någon SPS och en del fungia. Fiskar som finns kvar, Goby, kirurg, kardinal. Runt 35 kg levande sten.

 

Allt finns i Stockholm Sundbyberg för upphämtning. Hör av er med ett bud om det finns intresse.

 

Jag vill inte göra mig av med delar av det levande utan allt.

 

--Mats

IMG_20200324_100406.jpg

IMG_20200324_100356.jpg

Hej Mats,

Säljer du allt som paket? 

Intresserad av goby och kardinal, beror på vilken typ. 

 

Hälsningar

/Justin

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 år senare...

Hej,
Bumpar denna.

Allt finns fortfarande kvar och är vid liv :)
Dock börjar belysningen sjunga på sista versen så korallerna kanske inte blir så långlivade.

Samma sak gäller fortfarande att jag endast kan hantera att bli av med allt eller inget.

 

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...