Gå till innehåll

ALLTID.. "save to profilux" ??


Dimorb

Rekommenderade inlägg

Vet inte helt om det är något fel i kopplingarna eller en bugg efter sista uppdateringen men min profilux frågar alltid om jag vill spara ändringar i profilux även om jag inte har gjort några ändringar. 

 

Det räcker att jag öppnar en flik i GCC och när jag klickar på krysset så frågar den direkt. Någon mer som varit med om detsamma och vad gör man? Irriterandes är det i alla fall.

Så ytterligare ett frågetecken. I dag när jag satt och tittade runt i GCC för att se så att allting såg bra ut märkte jag att ballingdunkarna och allting annat som doseras med doserna har blviit "fyllt upp".. så alla behållare stod på 100%. Det är ju något som man normalt gör manuellt med 2 klicks godkännande och ingenting jag har gjort i dag. Någon som varit med om liknande?

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

2 timmar sedan, Lasse sa:

Jag får bara detta medelande vad gäller doserpumparna - inget annat. P4

 

MVH Lasse

Nej jag menade detta:

Så ytterligare ett frågetecken. I dag när jag satt och tittade runt i GCC för att se så att allting såg bra ut märkte jag att ballingdunkarna och allting annat som doseras med doserna har blviit "fyllt upp".. så alla behållare stod på 100%. Det är ju något som man normalt gör manuellt med 2 klicks godkännande och ingenting jag har gjort i dag. Någon som varit med om liknande?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...