Gå till innehåll

Akvarium med (helst) vit möbel och helst inom västra götaland regionen


LuisReca

Rekommenderade inlägg

Hejsan, jag är ny i forumet och inom salt akvaristik men har hållt på med sötvatten i ett par år så jag är inte helt ny men jag håller på att läser om vad som krävs för att starta. 

Men jag är alltså ute efter ett komplett kar med teknik inom rimligt avstånd och rimligt pris. 200 liter och uppåt, max 400 känner jag. Helst vit möbel men inget krav. 

Gärna inom västra Götalands Regionen som sagt men kan åka en bit för rätt kar o pris :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
On 2020-06-29 at 13:10, LuisReca sa:

Hejsan, jag är ny i forumet och inom salt akvaristik men har hållt på med sötvatten i ett par år så jag är inte helt ny men jag håller på att läser om vad som krävs för att starta. 

Men jag är alltså ute efter ett komplett kar med teknik inom rimligt avstånd och rimligt pris. 200 liter och uppåt, max 400 känner jag. Helst vit möbel men inget krav. 

Gärna inom västra Götalands Regionen som sagt men kan åka en bit för rätt kar o pris :)

 

On 2020-06-29 at 13:10, LuisReca sa:

Hejsan, jag är ny i forumet och inom salt akvaristik men har hållt på med sötvatten i ett par år så jag är inte helt ny men jag håller på att läser om vad som krävs för att starta. 

Men jag är alltså ute efter ett komplett kar med teknik inom rimligt avstånd och rimligt pris. 200 liter och uppåt, max 400 känner jag. Helst vit möbel men inget krav. 

Gärna inom västra Götalands Regionen som sagt men kan åka en bit för rätt kar o pris :)

Hej jag har ett komplett som jag kan tänka mig sälja ,, mått är 100x 60 x 60 med sump . Om intressant ring 0736396805

mvh Jonas

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Jag har en vit Red Sea Reefer 450 som jag gärna säljer till rimligt pris, kan diskuteras.

Komplett med led belysning Maxspect Razor R420R. Inga repor på glasen.

Två levande fiskar och ett par koraller/knappar finns.

Mycket extra tillbehör medföljer. 

 

Finns i Alvesta, Kronobergs län.

 

Kontakta mig på elisemanav@gmail.com vid intresse.

Vänligen EliseIMG_20190802_142100.jpg.7a2ad09e5c51ea19ff528a1dcfb7bcb6.jpg

Ändrat av elisedeniz
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...