Gå till innehåll

Kort presentation av Mastertronic


Focustronic

Rekommenderade inlägg

On 2020-09-26 at 07:57, jonasroman said:

Både FM o TM, nitrat , är 3 reagenser. 
den ”fjärde ” är en referens dom skickar med. Den behöver du inte. 
 

tropic marine är exakt samma som FM. Spelar ingen roll vilken. 
🙂

 


 


 

 

Tack för infon.

Fler frågor.. kan man få mastertronic att t.ex. styra en del av GHL utstyret t.ex. doserpump eller ge signal till Profilux osv om att göra saker? Eller då må man köpa sig en dosetronic i tillägg?
 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

On 2020-09-27 at 19:43, Dimorb said:

Tack för infon.

Fler frågor.. kan man få mastertronic att t.ex. styra en del av GHL utstyret t.ex. doserpump eller ge signal till Profilux osv om att göra saker? Eller då må man köpa sig en dosetronic i tillägg?
 

Både ja o nej. Det kommer finnas ”sockets/powertronic” som MT kan styra av o på. Till dessa sockets kan du ju ha tredjepartsutrustning. En Dosetronic kan MT styra i detalj genom att ändra i doseringar från DT. 

Ändrat av jonasroman
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Och så tar jag gärna en update på när den kommer till grossist och ut i butik. 

Jag har nu köpt in mycket av allt det som behövs av kemikalier men saknar maskinen. Trodde den skulle vara på plats i mitten av nov men hör nu tidigast strax för jul från  grossisterna. Kan du ge någon mer info om när den kan tänkas komma på plats hos grossister? @jonasroman

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kära vänner är det nära. Jag får en fabriksversion till mig nästa vecka. Skall gå igenom allt en gång till, sen när jag ger grönt ljus startar vi bandet. Tack för erat tålamod med lite väntan, men allt är på gång o klart nu.

 

Här kommer en liten appetizer från reagenskarusellen:-)

 

Mvh

Jonas

 

 

 

Ändrat av jonasroman
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

4 timmar sedan, Dimorb skrev:

Och så tar jag gärna en update på när den kommer till grossist och ut i butik. 

Jag har nu köpt in mycket av allt det som behövs av kemikalier men saknar maskinen. Trodde den skulle vara på plats i mitten av nov men hör nu tidigast strax för jul från  grossisterna. Kan du ge någon mer info om när den kan tänkas komma på plats hos grossister? @jonasroman

tror tidigast strax efter jul. Allt är klart men det tar alltid tid med transport, då vi ju inte skickar en, utan flera hundra. Räkna med januari. Allt är klart men logistiken tar sin tid:-)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...