Gå till innehåll

Var köper man muka koraller?


peterj66

Rekommenderade inlägg

Är det bara jag som reagerat på att utbudet av intressanta mjuka koraller är väldigt skralt? Har under en längre tid kollat på två större svenska butiker som skickar och även lokalt i Malmö. Som bäst finns någon enstaka Ricordea och discosoma eller kanske lite olika knappar. Har på tre månader lyckats hitta två stycken intressanta i ovan butiker. Det finns ju många fina knappar men det hade varit kul med lite större utbud. Någon som kan rekommendera en bra webhandel som även har mjuka koraller?

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

1 hour ago, peterj66 said:

Är det bara jag som reagerat på att utbudet av intressanta mjuka koraller är väldigt skralt? Har under en längre tid kollat på två större svenska butiker som skickar och även lokalt i Malmö. Som bäst finns någon enstaka Ricordea och discosoma eller kanske lite olika knappar. Har på tre månader lyckats hitta två stycken intressanta i ovan butiker. Det finns ju många fina knappar men det hade varit kul med lite större utbud. Någon som kan rekommendera en bra webhandel som även har mjuka koraller?

Jag var på Företagsakvarium förra veckan, och de har en del mjuka koraller i butiken som inte finns på hemsidan, men det är lite jämfört med mängden stenkoraller de har.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag såg att de hade fyra på hemsidan. Beställde precis en från aquariatech som nu har två på hemsidan. Intresset för mjuka koraller  är kanske lågt i Sverige. Hade ju varit kul med en gul läderkorall eller en fin rosa sinularia

Ändrat av peterj66
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...