Gå till innehåll

Lido 120


Emelie

Rekommenderade inlägg

49 minuter sedan, Emelie sa:

Äntligen har jag kunnat skaffa riktigt ljus i lilla karet. Efter 6-7 år. Inte jätte bra med pengar som student. Men efter studenten så blev det ju lite. Så nu kan man utöka lite mer med koraller. Mina clowner är fortfarande med sen start 😎DD707040-12AC-436E-BA6B-4DD552075923.jpeg.5ecd4afd07cae19bebba77b70cacebdc.jpeg

Bra jobbat! Saltvattensakvarium på studentinkomst är säkerligen en större utmaning än för många av oss andra 😊👍

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

7 timmar sedan, Kim Rosenqvist sa:

Bra jobbat! Saltvattensakvarium på studentinkomst är säkerligen en större utmaning än för många av oss andra 😊👍

Tack 😊Ja ush. Blivit mycket med alger och lite dåliga värden nu innan studenten. Men nu  får man ta sig i kragen och komma igång igen🤪 Ska försöka införskaffa mig koraller lite senare.

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 år senare...

Ett tag sen jag skrev här nu. Allt går väldigt bra just nu och har fått ner håralgerna väldigt bra. Växer just nu inget nytt utan ska plocka bort det sista tack vare @kaptenen tips om att höja mg till runt 1700. 😃

 

Försöker övertala sambon om ett red sea 350 om han får välja fiskarna. Vilket verkar vara ett bra lockbete.

 

Köpte en jätte fin torch dragon soul av @Alessandrosom skickades från Stockholm till Halland. Rädd att den inte skulle överleva då det blir försenat. Såklart med posten 🙄Men så himla fint han hade packat det så va den i perfekt skick. ☺️
 

Trevlig sommar!

image.jpg

image.jpg

FD1DFB85-2849-41A6-81DF-D574716821E4.jpeg

Ändrat av Emelie
  • Gilla 5
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...