Lasse Posted September 13, 2020 Share Posted September 13, 2020 Någon som har ett provrör till Tropic Marines NO2/NO3 pro-test som ligger och skräpar. Lyckades slå sönder mitt...... MVH Lasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonasroman Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 On 2020-09-13 at 11:12, Lasse said: Någon som har ett provrör till Tropic Marines NO2/NO3 pro-test som ligger och skräpar. Lyckades slå sönder mitt...... MVH Lasse Samma här, dom är sjukt tunna. Jag knäppte på locket o då sprack den. men det är ju två, o det räcker ju med ett som är helt, det andra fyller jag bara en bit upp. Vattnet i mitt kar är såpass klart så jag tror inte det spelar nån roll om vattenpelaren inte har exakt samma höjd i referensröret:-) Jonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whiskey Lee Posted September 21, 2020 Share Posted September 21, 2020 Är det samma provrör som för Tropic Marin PO4 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts