Alex913 Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 Hallå håller på och stänger ner mitt kar och skänker därför bort mitt Clownpar som är kvar. Clownerna är Clarkii och ungefär ett år gamla. Varit snäll mot alla andra fiskar. Finns ev en pom pom krabba och en mithrax som jag inte kunnat lokalisera än men borde ligga bland stenarna nånstans. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danne031 Posted October 2, 2020 Share Posted October 2, 2020 Flyttade till skänkes, hoppas någon nappar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oozie Posted October 24, 2020 Share Posted October 24, 2020 Om de finns kvar om 3-4 veckor så kommer jag gärna och hämtar dom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex913 Posted October 24, 2020 Author Share Posted October 24, 2020 Dom är borta tyvärr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts