Gå till innehåll

Div high end tillbehör säljes pgr av nedläggning


jonasroman

Rekommenderade inlägg

Skall ta en paus från mitt stora SPS kar, vill ha mer tid till att utveckla produkter etc. 

 

Lägger ut här tillbehör o karet:

 

1) Akvariet, 650 l, med bänk. Inkl sump om man vill. Sumpen är stor o kan ej placeras under karet, men man kan förstås bygga egen sump. tar man karet o bänken ( o sump om man vill) ”säljer ” jag det för en symbolisk summa mot att den nya ägaren hämtar det o gör finrengöringen själv. Karet är felfritt, kanske nån mindre repa men inte alls farligt. 500 kr för allt mot att det hämtas. 

 

2) ATB skummare, modell stor, ”Deluxe”, 2000 liter luft/h, klarar utan vidare kar upp till 3-4000 liter. Nypris 12000kr. Mitt pris 5000kr. 1.5 år gammal. felfri.

 

3) 3 st MP40. Mitt pris: 1750kr/styck. en är 1 år de andra 3 år men våtdelarna på alla är bara 1 år. Köper man alla tre får man med ett reservbatteri på köpet. 

 

4) Mitras GHL 7200, LED(195w). Nypris 9500kr/modul. Mitt pris: 4000 kr/modul. Har 4 st. 3 år. 

 

5) Apex model classic med powerbaren(6 kontakter). Ingår en ny ph probe, temp probe, foderautomat, WXM modul (styr tex mp 40 pumparna), samt en extra pm1 modul, saltmätare o tillhörande pm2 modul. 3000 kr för allt. 

 

6) Deltec UC v rör, 80 watt, helt splitter nytt UVC rör!. Inkl pump (2500 l/h). Nypris 3300kr. Mitt pris 1700kr. 

 

/Jonas

 

 

 

 

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...