Fiffe 24 Posted January 19 Report Share Posted January 19 Vi planerar renovera till våren/sommaren och jag kommer lägga ner mitt kar. Varit igång i 10 år. Jag vill helst sälja allt på en gång. 5000kr för allt levande, pok. fredrik.ovesson@gmail.com Finns utanför Osby i Norra Skåne. Välvuxna koraller. Karet är 120cm brett som referens. Lite dålig koll på vad vissa heter men se foton. Stylopora Acans 3st Rosa mjukis Lila/Grön mjukis Hammarkorall (Euphyllia?) Lila och grön. Candy cane Flakväxande Skivor Knappar Acropora Tricolor Xanthurum Clownpar (bor i hammarkorallen) Hökfisk Chromis 1st Eremiter och säkert nån snäcka m.m. Levande sten både i kar och sump Link to post Share on other sites
carlmaximillian 1 Posted January 20 Report Share Posted January 20 Pm Link to post Share on other sites
arno van hoek 1 Posted January 20 Report Share Posted January 20 Pm Link to post Share on other sites
Fiffe 24 Posted January 20 Author Report Share Posted January 20 Lite nyare bilder Link to post Share on other sites
Fiffe 24 Posted January 24 Author Report Share Posted January 24 Korallerna har nu fått ett nytt fint hem. Fisk finns kvar, och lite sten. Link to post Share on other sites
Recommended Posts