Gå till innehåll

RedSea Reefer 750 V3 + teknik


Woojen

Rekommenderade inlägg

https://www.blocket.se/annons/goteborg/redsea_reefer_750_v3_med_massa_extra_tillbehor/94633896

Beskrivning
Tyvärr har jag påbörjat nedläggningen av akvariumet pga flytt. Akvariumet är inköpt Juli 2020 hos Företagsakvarium. All teknik är mellan 2-8 månader gammal då jag bytt ut mycket saker till tystare / bättre saker med tiden. Allt kan köpas till ett bra paketpris eller så säljes sakerna var för sig. jag har för mycket saker för att lista allt men här är en lista på lite huvudsakliga saker. OBS! AKVARIUMET ÄR HELT REPFRITT! Akvarium: RedSea Reefer 750xxl V3 (alltså den uppdaterade) Tagit bort filtersocks hållarna i sumpen och ersatt med ett rullfilter Clar Belysning: Reefled 90 4st. Streamers: 2st Reefwave 45 och Maxspect gyre 350 double Returpump: Maxspect Turbine Duo 10000lph värmare: Reef Factory Thermo Control SMS/mail funktion med en Aqua medic titan värmare 500w Skummare: Maxspect Aeraqua Duo AD600 Reaktor: Nyos TORQ med bas. UV: Troptronic 85w UV med Anpassad DC pump UV2: DELTEC 80W UV med Anpassad DC pump. OSMOS: Stor osmos anläggning med boosterpump + extra RI filter producerar 3500liter om dygnet Doserpump: D&D H2ocean dosing pump P4 PRO (WIFI) Refugiumlampa: AI PRIME FUGE Har säkert 60-70 KG levande sten kvar också Utöver detta har jag alla tester man kan tänka sig (hannah checkers) balling, kemikalier håvar, pumpar å doppvärmare för blanda nytt saltvatten, 200liters tunnor för vattenbyten, flyttlådor fulla av prylar helt enkelt Ring mig vid frågor och funderingar kring paketpris. Prioriterar större köp. Blir akvariumet sålt utan teknik så kan jag tänka mig sälja tekniken löst
 
Riktpris på allt som paket INKL allt annat man har hemma som är akvarierelaterat 50 000:-
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 månader senare...
×
×
  • Skapa Ny...