Gå till innehåll

Red Sea Reefer 350 - snabbt och billigt


Kajjjan

Rekommenderade inlägg

Allt levande och annat innehåll är nu borta. Kvar är ett tomt kar och all teknik.

Akvariet är ett Red Sea Reefer 350, svart.

 

Urval av teknik som ingår:

2st Maxspect Ethereal belysning

Vortech MP40

2st Vectra L1 returpumpar (varav en är oanvänd)

Vortech battery backup

Clarisea gen2 sk-3000 rullfilter

Your choice aquatics skummare

 

  •  

övrigt: 1 nästan full hink Probiotic Reef Salt, foderautomater, ett par UV, automatpump, doppvärmare flera stycken, osmos med relativt nya filter, några reaktorer, ett gäng mindre pumpar, ett par fläktar osv.

 

Allt har varit uppe och kört kanonfint så sent som i fredags, för mindre än en vecka sedan. Jag köpte det, ångade mig och så är det med det. Ett slags världsrekord förmodligen. Men man får stå sitt kast och jag förlorar såklart ekonomiskt, men det finns värre saker här i världen att bekymra sig över. 

 

Jag ska alltså bli av med det här snabbt. Säljes i första hand i ett paket. Jag har inte satt något pris, även om jag har en nedre gräns, men det är viktigare för mig att bli av med det än att jag ska kräma ut några tusenlappar extra genom att dra ut på försäljningen. Hämtas i Malmö.

 

Alla frågor tas på PM. Jag ska försöka svara så snabbt som möjligt.

 

PM mig bud på hela paketet. 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde lite inventering idag. Det här är huvudsakligen vad som ingår. 

Red Sea Reefer 350 m sump och rör samt 1 st Vectra M1 returpump och automatisk påfyllning.
1 extra Vectra M1 ny returpump
2 Maxpect Etheral 
Ecotech Marine Betteribackup 
MP40 QUiet Drive streamer
Clarisea gen2 sk-3000 filter
Skummare Your choice aquatics skummare
ATI doserpump 6 kanaler
Aquaforest component 1+2+3+ näringsämnen för automatisk dosering
Osmosfilter med TDS-mätare dubbel

Nypris på detta ovan är ca 51-52000:-. Och eftersom inte detta är nytt (jo den ena returpumpen är helt ny, men inte det andra) så har jag satt ett paketpris på 25% av nypriset, dvs 12.875:- och med öresavrundningen blir det 12.000:- jämnt. Hämtas på plats i Malmö.
Det ingår i paketet även ett antal olika doppvärmare, flera mindre LED-belysningar, foder, testkit etc

 

Om detta inte går iväg snabbt kommer jag att dela upp det och sälja i delar, men inte till 25% av priset dock.

 

PM intresse och frågor.

 

Ha en trevlig helg!

 

//Kaj

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

 

  • Medlem
  •  48
  • 79 inlägg 
  • Kaj
  • Författare
  •  

Kommer nu att sälja av grejerna i delar men först måste akvariet gå och den som köper det har förtur på resten. Alltså: först när akvariet har gått säljs de andra grejerna.

Red Sea Reefer 350 m sump och rör plus 1 st Vectra M1 returpump + automatisk påfyllning. Pris 3500:-
1 extra Vectra M1 ny oanvänd returpump 2000:-
2 Maxpect Etheral 1000:- st
Ecotech Marine Batteribackup 1000:- 
MP40 QUiet Drive streamer 1500:-
Clarisea gen2 sk-3000 filter 1000:-
Skummare Your choice aquatics skummare 500:-
ATI doserpump 6 kanaler + Aquaforest component 1+2+3+ näringsämnen för automatisk dosering 750:-
Osmosfilter med TDS-mätare dubbel 750:-

 

Först akvariet sen resten. 

 

PM för intresse osv.

 

Ändrat av Kajjjan
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har fått frågan om det är något fel på akvariet eftersom priset är så lågt och det inte är sålt ännu. Men det är absolut inget fel på karet. Det enda "felet" är väl att priset är för lågt...😄

Och bara för att fira att det är idag onsdag den 5 maj 2021 idag så slänger jag in skummaren i priset för akvariet! 

Så nu får du:

1 st Red Sea Reefer 350 med sump och rör 

1 st Vectra M1 returpump + automatisk påfyllning.

1 st Your choice aquatics skummare

för det facila priset av 3500:-

Hämtas i Malmö

Swish is king!

 

//Kaj

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Karet och en hel del saker är nu sålda. 

Just nu är detta fortfarande till salu:

ATI doserpump 6 kanaler + Aquaforest component 1+2+3+ näringsämnen för automatisk dosering 750:-
Osmosfilter med TDS-mätare dubbel 750:-

 

/Kaj

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...