Gå till innehåll

540-liters akvarium allt komplett förutom möbel!


toodibear

Rekommenderade inlägg

Kollar intresset på ett komplett saltvattensakvarium på 540 liter. Fungerar utan problem men tiden räcker inte riktigt till att ta hand om alla mina små djur.

 

Tänkta saker som ingår:

 

540 liters helglasakvarium (inköpt på för mindre än ett år sedan) Mått: 150x60x60

Tunze Overflowbox 1074/2 (ville inte borra i karet)

2 x Qube 50 (ställbara med hur vitt/blått ljus du vill ha, upphängningsanordning för tak medföljer den ena)

Doppvärmare (kommer inte ihåg märke)

3 x Tunze 6055 (tror jag)

UVC-filter 20 watt + pump

Returpump till sump

Sumpen är byggd för att få plats i underskåpet, helglaskub som jag själv gjort men har inte kommit längre. Mått: 50x50x50

+ Alla tester du behöver ha för att ha koll på värdena.

+ Mat till alla fiskar, både torrt, fryst samt algblad till räkor, pincettfiskar och dylikt.

 

Levande som ingår:

 

Två frökenfiskar (en blå, en gul kommer ej ihåg latinska namnen sorry 😕 ),
Två stycken Dendrochirus brachypterus (en hona en hane), tre stycken svarta clownfiskar (den dyra sorten 😅),  två stycken putsarräkor (Lysmata amboinensis) och några stycken turbosniglar samt två stycken Diadema setosum, sjöborrar.

 

Är viktigare att det levande hittar nytt hem än att hela karet gör det utan levande!

 

Priser:

Enbart levande: 2000 kr

Enbart akvarium: 3000 kr

Enbart teknik: 4000 kr

Paketpris: 5000 kr

 

Nypris för allt ligger på närmare 40 000 kr, levande prutar man inte på, är levande ting och ingen leksak till dottern 💪🏻👍🏻

 

Har troligtvis mer tillbehör bland mina bråten, men det gås igenom senare idag!

 

Hör av er om ni har frågor, och nej jag kör inte hem det till er utan ni besörjer bortforslingen.

Kan tyvärr inte hjälpa till att bära på grund av problem med ryggen men tar självklart tillbehören till er medans ni bär karet 👍🏻

 

Allt finns i Vilshult i Blekinge, enbart entretrappa annars plant golv att bära på. Minst två starka människor eller två med ett jävlarannama så går det snabbt!

 

received_259165829320202.jpeg

IMG_20210524_113939.jpg

 

Ändrat av toodibear
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Sänker paketpriset till 4000 kr samt 2000 kr om du enbart vill ha akvariumet.
Det viktigaste är att det kommer till någon som kommer använda det samt hinner ta hand om djuren

Skickat från min GM1913 via Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 månader senare...
×
×
  • Skapa Ny...