Gå till innehåll

3D printade delar


Sitthanon

Rekommenderade inlägg

Nu har jag exprimenterat i CAD och 3D printat i ett antal månader och har därför ett överskott av prints som jag tänkte se om någon är intresserad av 😛
Matlucka som är designad med försänkta hål för skruv och mutter så alla ytor runt skruvarna blir jämna. alla skruvar och muttrar som behövs sitter förmonterade.
195kr
Fraghylla med magneter som är inprintade direkt i printern för att säkerställa att magneter inte kommer i kontakt med vatten, magneterna som används är också inkapslade i teflon för att vara extra säker. hyllan är designad för 10mm glas och magneter som är anpasade för det medföljer.
250kr
Zoapluggset(7 pluggar och 1 hållare) , fraggpluggar för att dela zoa lätt. Man kan limma fast de första polyperna på pluggen i mitten och sedan låta det sprida sig till pluggarna runtom. Sen kan man skära mellan pluggarna för att frigöra den plugg som man vill flytta.
140kr
Zoakupol + 1 plugg, lätt att sätta en zoaplugg i för att låta dessa zoa växa fint
80kr ( 60kr vid köp av zoapluggset också)
Filterkopp till RED SEA akvarium, kortare än red seas egna. nederkanten av koppen är 1 cm under vattenytan så med filtervadd blir det inga "plaskljud", endast ett tunt lager med fitervadd krävs, perfekt för mig som föredrar att byta vadd ofta men inte mycket
200kr
Borstmaskfälla, för att placera en matkub i mitten och låta fällan ligga i tanken i nån timme medan maskarna letar sig in.
195kr
Underhållslåda, låda som man lätt kan hänga över kanten av akvariumet när man fraggar eller städar akvariumet. 10x8x10cm
250kr
Allt är printat i PETG och är säkert för akvariumbruk.
Alla skruvar och muttrar som används är syrafasta (rostfritt).
Allt är printat i svart eller vitt.
Har tagit bild på modellerna i olika färger för att enkelt visa deras delar, har alltså ingen rosa ask 😛
Frakt tillkommer:
postnord S påse 45kr (endast mindre objekt som är platta)
postnord skicka lätt 66kr (spårbart)

Svarar jag inte här så leta upp mig på facebook, har annonser uppe på de flesta säljgrupperna: Sitthanon Khumdet 
 

DSC_5959.jpg

DSC_5962.jpg

DSC_5966.jpg

DSC_5971.jpg

Ändrat av Sitthanon
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

×
×
  • Skapa Ny...