Gå till innehåll

Köp och sälj


Frederik

Rekommenderade inlägg

4 timmar sedan, Frederik skrev:

Ok. Är ute efter teknik prylar till akvariet, när öppnar ni den kategorin igen?
 

Med vänlig hälsning, Frederik

 

Eller är det endast nya medlemmar som inte ser den kategorin? 

 

Då vi haft två användare (dock till synes samma person) som försökt blåsa folk i två omgångar under kort period har vi stängt av köp och sälj för nya medlemmar (tillfälligt tills vi har en bättre teknisk långsiktig lösning). 

Jag ser dock att du haft kontot sedan 2018, så jag gissar att systemet bedömer utifrån vilken "badge" (poäng/status utifrån hur aktiv du är på forumet) som du har, då du är på "level 1"

 

Jag har justerat ditt konto nu. Se om du kommer åt köp/sälj nu, och hoppas du hittar det du söker efter 😊

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

14 timmar sedan, Kim Rosenqvist skrev:

 

Då vi haft två användare (dock till synes samma person) som försökt blåsa folk i två omgångar under kort period har vi stängt av köp och sälj för nya medlemmar (tillfälligt tills vi har en bättre teknisk långsiktig lösning). 

Jag ser dock att du haft kontot sedan 2018, så jag gissar att systemet bedömer utifrån vilken "badge" (poäng/status utifrån hur aktiv du är på forumet) som du har, då du är på "level 1"

 

Jag har justerat ditt konto nu. Se om du kommer åt köp/sälj nu, och hoppas du hittar det du söker efter 😊

Ok jag förstår, tack för insläppet iaf. 
 

mvh

Frederik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...