Gå till innehåll

korallfisken i linköping


norsken

Rekommenderade inlägg

Jag måsste gå inn här å ge beröm. Jag har läst lite si å så om dom, men jag är nybörjare och mig har dom tagit under sina vängar. Jag har innte köpt så jette mycket utav dom men endå gör dom så godt dom kan för att hjälpa mig. Jettesnygga grejor har dom me sakliga och kunniga som faan är dom med. Men det är klart att dom innte vill dela med sig av allt till om man säger förbipaserande kunder, det gjorde dom innte till mig heller men när man återkommer några gånger om innte annat så bara ta en fika å prata lite så blir det en helt annan dialog.

Glöm innte ni som tycker att dom är tvära dom driver en butik innte en klubb som vi har lite lätt för att tro ibland

mvh Janne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Jag kan bara hålla med! Jag var där i fredags för första gången och då köpte jag endast 3 sniglar och en räka av dem. Inte till mig men ändå som kund till dem. Jagtyckte det var mycket seriösa i sina råd och försökte inte praka på mig något extra dyrt. Visst gör de reklam för sina varor men vilken handlar gör reklam för konkurenten! Jag är väll inte stamkund hos dem för de bjöd inte på kaffe!;) Vilket fall som helst är de med på min lista över seriösa handlare och och jag tycker inte de var dyrare (snarare billigare) än andra på levande. Har antydds annat tidigare i tråden!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag handlar allt därifrån visst är det trångt men va gör det när allt har den standarden dom har, och kaffet smakar jettebra. Visst dom har några grejor som är dyra typ AC o.s.v jag köpte enn AC skummare som va jettedyr men den är bra + att jag vet att skulle det bli fel på den så får jag snabb hjälp

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag låvar dig att du kommer att handla Magnus. Jag åker dit ibland bara för att titta men nogot har jag me därifrån det behöver innte vara mycket men nogot blir det. Bröderna där inne forsöker innte att pressa dig att köpa nogot det kan värka att dom innte vill sälja men det vill dom, dom vill därimot veta va du har för grejor i tanken och hur den fungerar. Dom vill innte sälja levande som kommer att dö innom kort tid det kan man jo forstå eller hur. Du kan se fram emot en trevlig afär och personal som vet va dom pratar om

mvh Janne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Håller också med! Jag har fått mycket hjälp och råd av dem under uppstarten och hittills har allt fungerat perfekt. De är väldigt hjälpsamma och måna om att allt ska fungera.

Bra utbud och priser gör ju inte saken sämre. :smiley20:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...