Gå till innehåll

Zebrasoma xanthurum -Stockholm


niki68

Rekommenderade inlägg

  • 2 veckor senare...
2 timmar sedan, Deividasbörjare2 skrev:

Om man zoomar in bilden så ser man att den har vita prickar ? Så tveksam att man vill köpa en sådan

Hej. Du har mindre info om fisken än den som säljer den, så det är inte din sak att diagnostisera eventuell prick, baserat på en suddig bild. Det finns risk att du sprider felaktig info baserat på otillräcklig information. Om du är intresserad att köpa den, har du all rätt att fråga, men är du inte en presumtiv köpare, skall du inte kommentera i en köpa/sälj tråd överhuvudtaget.  Ditt inlägg kommer efter denna förklaring att modereras, och hoppas på förståelse att du avstår denna typ av egendiagnostik i ärenden du inte är inblandad i. 

 

/Jonas Roman

 

 

 

  • Gilla 5
  • Tack 1
  • Förvirrad 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Galninger fins der godt om, , dä er 3 anletninger tilll at denne fisk inte går i mit store akvarie. 

 

1) Det er inte min fisk, den bor her tils ägeren får hjem sit store akvarium där nu er forsenet i 12 månader, den har boet hos mig i 6 mdr og jeg vil så småningen gerne have mina Maroon Lightning ned i sumpen for odling. 

2) Svårt fånget i et 2400 liters akvarium. 

3) Har 3 gule och 2 Xanthurum i mit stora, som alle er XXL vi var räd för at den skulle få stryk, och da det virklig er et pragtekslemplar fik den gå i sumpen på ca 275 liter. 

 

I samme sump har sälger 2 stk XXL Maroon Lightning klovnar, dom lagde ägg i helgen :) så noget går dra i systemet. Ingen bråk med Xanthurum kunstigt nog, dom passer sine ägg vid deres stora anemone.

  • Gilla 1
  • Tack 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej

Det stämmer 100% vad Thomas har skrivit.

Vi tar för början det är jag som säljer xanthrum om någon som är intresserad kan kontakta mig och komma överens att plocka den i Tyresö.

Sänker priset till 1500kr 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...