Bergbring Posted January 13 Share Posted January 13 Är på jakt efter ett större kar typ 1100-1300 liter kar inkl sump! Ska sälja av mina två andra kar och byta till ett större istället! Någon som har något som dom är sugna på att sälja till ett bra pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Victor Adelgren Posted January 14 Share Posted January 14 Jag hjälper en att sälja sitt kar i växjö Är dock inte så stort men nära. 960 liter. 200x80x60. 5000kr hämtas ostädat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergbring Posted January 14 Author Share Posted January 14 Hej! okej har du något foto samt måtten bredd höjd djup? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Victor Adelgren Posted January 14 Share Posted January 14 Skrev på fp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whiskey Lee Posted January 16 Share Posted January 16 Jag har ett 200x70x70 från Diamantaquarien (ca 1000 liter) med uppgraderad sump (180x40x50) som jag snart ska sälja. Håller på och säljer av allt levande först. Det är inköpt oktober 2020. Väldigt fint skick. Kan skicka bilder om intresse finns. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergbring Posted January 16 Author Share Posted January 16 Hej! absolut är absolut av intresse skicka gärna några bilder på karet mm. vilken pris bild hade du siktar in sig på för karet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts