simonzen Posted March 14 Share Posted March 14 Ursäkta bildkvalitén XD 4 huvud euphyllia 250kr 6-7 huvud euphyllia 400 kr zoas 50 kr polypen av de stora. kommer ej ihåg vad dem heter.... BamBam/Mean green (tror jag) 30 kr polypen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emelie Posted March 17 Share Posted March 17 Hej har du kvar något? Mvh Emelie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tenkare Posted April 6 Share Posted April 6 Har du kvar någon Euphyllia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergbring Posted April 17 Share Posted April 17 Har du saker kvar till försäljning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonzen Posted April 24 Author Share Posted April 24 Detta finns kvar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergbring Posted April 24 Share Posted April 24 Hur många huvuden finns det kvar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonzen Posted April 24 Author Share Posted April 24 ca 7 vet inte om alla har delat på sig än eller inte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tenkare Posted April 24 Share Posted April 24 Skulle du ha någon Euphyllia kvar så är jag intresserad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergbring Posted April 24 Share Posted April 24 Jag är grymt intresserad kan jag säga! När finns det möjlighet att komma och kolla på den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonzen Posted April 26 Author Share Posted April 26 Har skickat PM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tenkare Posted April 26 Share Posted April 26 Skulle du få något huvud euphyllia över så får du gärna säga till. Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonzen Posted April 26 Author Share Posted April 26 Absolut! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emelie Posted April 28 Share Posted April 28 Jag är fortfarande intresserad av euphyllian! mvh Emelie Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonzen Posted May 15 Author Share Posted May 15 Nu finns endast zoas kvar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts