Gå till innehåll

Möbelakvarium 1000 liter


dacke

Rekommenderade inlägg

Hej

Lägger nu ut mitt möbelakvarium till försäljning p.g.v flytt framöver, karet är på ca 1000 liter och har måtten 200x70x70cm med optiwhite glas och sumpen är 130x45x45cm.

Karet är ett profsbygge med hög kvalite där hela möbeln är gjord av en möbelbyggare med massivt trä i furu.

Bänken är i aul med en massiv plastskiva i botten för att klara fukt , sitter även en fläkt i skåpet för att klara fukten.

 

Utrustning som jag skickar med i paketet är följande.

 

-En Korallen-zucht ramp T5 10x80w med GHL-Dimmer moduler för 4kanaler (8st lysrör)

- GHL Ledbelysning för simulering av sol nedgång och månljus

-Filter Rollermate med en extra ny filter rulle

-Returpump Eheim 3400liter

-Elcental, BESTYCKNING 3st enpoliga JFB (10 amp personskyddsautomat) en för varje fas så kan man dela upp pumpar och div elutrustning för bättre säkerhet, Div strömbrytare                                

  har haft det mästa av all elutrustning inkopplat i kapslade dosor för att slippa el problem med salt fukten och det har fungerat kanon

  tidur och 220v uttag

-Data GHL Profilux 3ex med 3st givare 

-Osmos DD

-Magnetventil 220v för styrning av automatisk vatten påfyllning.

 

Har en hel del mera teknisk utrustning samt tillbehör som jag vill reservera först till en eventuell köpare och resten lägger jag upp senare.

Har även en tråd här på saltvattensguiden när jag byggde karet "Dackes 1000 liter Zeovit" sidan 6

 

ETT TILLÄLLE FÖR EN SERIÖS KÖPARE ATT KOMMA ÖVER ETT RIKTIGT KANONKAR.

 

Vid intresse eller om ni vill ha mera info kan jag nås på Douglas.dg56@outlook.com eller tel:0707626202

 

Karet finns i ONSAL strax söder om Göteborg

 

Pris 25000: Putat och klart eller högst erbjudande

IMG_5796.jpeg

IMG_5797.jpeg

IMG_5798.jpeg

IMG_5799.jpeg

IMG_5801.jpeg

IMG_5803.jpeg

IMG_5804.jpeg

IMG_5805.jpeg

IMG_5806.jpeg

IMG_5807.jpeg

IMG_5808.jpeg

IMG_5809.jpeg

IMG_5810.jpeg

IMG_5811.jpeg

Ändrat av dacke
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...