Gå till innehåll

Intressekoll red sea reeferr 625 XXL vitt - Vingåker


m0jjen

Rekommenderade inlägg

Som ämnet lyder är det lite av en intressekoll på ett reefer 625 xxl. Funderar på o köpa nytt kar i samband med flytt dels för att det är lättare men också för att gå större. Det handlar om ett reefer 625 xxl inköpt på företagsakvarium dec 2017 och startat feb 2018. 

 

PVC är något modifierad do jag har tillkopplat ett fraggkar och den PVC:n får med. Har även en ny packningssats till att original rördragning. Finns lite skruvhål under bänken samt 2-3 repor (syns endast i fåtal vinklar när ljuset bryter genom dem). I frontpanelen. 

 

Prisidé är 20000:- klappat o klart. Finns även 3 st radion o köpa till. 1 är dock något defekt då den har en lite blåare spektrum än de andra två. Har dock inte brytt mig om att felsöka. Kan vara kalibrering eller något. Inga leds är trasiga hursom. 2500:- per st samt 1500 för den "defekta".

Ändrat av m0jjen
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • m0jjen changed the title to Intressekoll red sea reeferr 625 XXL vitt - Vingåker
  • 3 veckor senare...
  • 5 veckor senare...
1 timme sedan , Waterboy skrev:

Hej! Jag är sent ute, men undrar om du fortsatt har dina Radions kvar? Vilken modell är det isf?

Hej de är kvar! Som det ser ut är det inget större tryck på att köpa karet och om det inte säljer kommer jag behålla befintlig setup med ljus och så :) Om det blir aktuellt att sälja dem kan jag höra av mig. Det är gen3 pro.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Hejsan!

Kan du skicka lite bilder på ditt underverk och vad som ingår i priset samt vad som eventuellt kan köpas till för att komma igång så snabbt som möjligt?

Paketpris?

MVH Sören

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Tråden är inte längre aktuell då vi nu har flyttat och karet har bökats ned i källaren och ska startas där. Tanken var att sälja innan flytten o beställa nytt när tiden var inne men så blev inte fallet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...