Aqualung Posted May 20 Share Posted May 20 Enklare modell beg. streamer köpes billigt. Även intresserad av ATO till min 250 l tank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scuba-matt Posted May 22 Share Posted May 22 Hej! Jag har (?) flera streamerpumpar, lätt begagnade och någon oanvänd/ny i kartong som säkert skulle kunna passa! Jag ska gå igenom lite lådor med utrustning imorgon så om det är något speciellt märke/kapacitet du funderat på så säg gärna till! Jag minns inte exakt vad jag har då jag inte tittat i dessa lådor på nä 3 år, men mitt minne säger att jag borde ha åtminstone 3-5 pumpar som passar ett 250liters då jag själv hade ett när jag la ner hobbyn! Tror även jag kan hitta en ATO också…med lite tur?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqualung Posted May 23 Author Share Posted May 23 Tack! Jag har redn hittat ett par streamers faktiskt, men säg till om du hittar nån ATO i din gömmor. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimpos Posted June 27 Share Posted June 27 Hej, Söker du fortfarande ATO? Har en Tunze 3155, använd endast 2 månader. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqualung Posted June 27 Author Share Posted June 27 Hej, tack för att du hör av dig. Vad tänker du dig för pris? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimpos Posted June 28 Share Posted June 28 Hej, La ut den för 1200kr. Här är min annons: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqualung Posted June 30 Author Share Posted June 30 Tack! Jag får ligga lågt ett tag med utgifter. Får se om den finns kvar längre fram Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucaspetterssson Posted June 30 Share Posted June 30 @Aqualung du kan få min dd smart ato för 600kr ink frakt när min andra ato anländer! Pm om du är intresserad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts