Gå till innehåll

Ecotech Radion XR15 inkl. monteringsfäste säljes för 1400kr+frakt alt upphämtning i Norrköping/Uppsala


OR20

Rekommenderade inlägg

Hej,

Jag har en Ecotech Radion XR15 G3 pro som blivit över. Den var inne hos Coral sands (Europeiska generalagenten för Ecotech) där man bytte moderkortet och ledklustret i september 2020. Detta innebär att lampan gått lite under 1,5-2år. Jag har använt den över ett kar för att testa kombinationen av olika ljuskällor och spektrum genom att kombinera den med andra led lampor och T5 rör. Lampan har gått ca 8h per dag och på mellan 65-75% effekt. Allt ligger i originalförpackningen med kraftkabel, nätdel, två extra linser, instruktionsbok samt kvittot från Coralsands rörande reparationen. 

 

Det är ett par generationer bak och priset är satt därefter även om det är ett väldigt bra spektrum i lampan och jag vet av egen erfarenhet att du kan växa allt från Capnella spp. till till Acropora spp. med denna lampa. Ecotech hävdade att den ska lysa upp 60*60cm men då får man ha den monterad lite högre upp. Skulle jag använda den själv som enda ljuskälla så skulle jag sätta den över en 45*45*45cm kub. 

 

Till lampan följer även ett monteringsfäste för Ecotechs rails.

 

Mvh

Sven

radion mount.jpg

Radion.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 månader senare...

Då en köpare backade ur p.g.a. av att karet börjat läcka så finns denna lampa kvar. Då jag erbjöd att betala frakten samt skicka med en 5m USB kabel i priset till honom så passar jag på att anpassa annonsen med samma villkor.  

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

×
×
  • Skapa Ny...