Gå till innehåll

Diverse levande


Joakim Ljungqvist

Rekommenderade inlägg

Ska flytta 2 ggr så lika bra och skicka ut en annons på allt levande i akvariet. 

Fisklista enligt nedan, har säker missat någon fisk / eller fel namn.

  • Lysmata amboinensis  2st                                                                                    
  • Neopetrolisthes maculatus ( porslinskrabba ) 1st                                                              
  • Zebrasoma xanthurum  1st                                                                                 
  • Pseudochromis fridmani             (kan va fel)                                                                          
  • Foxface                                                                                                                    
  • pjamaskardinal     3ST                                                                                           
  • Chromis vanderbilti 6ST                                                                                       
  • Goby
  • Samt någon jag ej kommer ihåg namnet på (dyr dock )

 

Sten och kollarer finns i akvariet orkar inte namnge allt så titta på bilderna.

Tror det är runt 25-30 kg minns inte.

 

Hade tänkt mig 5500:- för allt, Allt hämtas på plats i Huskvarna (Jönköping)

Ingen ide o maila eller kontakta mig om separata köp, det enda kan kan dela upp är sten/koraler 3000:- / fisk 3000:- allt 5500:- 

 

Allt finns i ett 450l akvarium ingen teknik säljs

 

Skicka pm 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

×
×
  • Skapa Ny...