Gå till innehåll

Köp & sälj och TapaTalk


per.w

Rekommenderade inlägg

Hej alla,

Jag märker att fler och fler använder Tapatalk för att föra diskussioner kring Köp/sälj.

 

Vill bara meddela er att jag kommer inte svara eller skicka meddelanden genom den appen, då en grundförutsättning att man använder den, är att man accepterar att de emellanåt stänger av dig från ditt konto för att de  vill ha mer betalt.

 

Vidare vill jag framföra, att all kommunikation rörande köp/sälj kan göras här i privata meddelanden och gillar man inte det, så finns både FB, Insta och Twitter... Eller varför inte bara ett gammalt tradionellt sms.

 

Så om jag inte svarar när ni skickar meddelanden genom Tapatalk så vet ni varför.

 

Mvh Per

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag trodde att Tapatalk skapade ett PM här. Är det inte så? Jag tycker också att Tapatalk är helt kass men ibland envisas telefonen med att man måste använda den. En av anledningarna till att inte kolla SVG på telefonen är att den kör in en i Tapatalk och där är allt skitsegt för mig så det orkar jag inte med.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med. Har testat appen men vet inte riktigt vad den skulle ha för fördelat jämför med hemsidan. 
 

jag har gjort såhär så jag kan klicka in direkt till SG, precis som att öppna en app. Jag använder den mer än Tapatalk som ligger bredvid. 😊

3919A5CA-42AC-446E-A191-7C0FEE5D3D45.jpeg

  • Gilla 3
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...