Gå till innehåll

Aqua Medic blenny skänkes


Jongen

Rekommenderade inlägg

Aqua medic blenny bortskänkes utan teknik. 

Fuktskadad möbel (se bild) 

Jag tror att karet har läckt  och därför skadat möbeln. Av den anledningen skänker jag bort det om någon har tid och ork att gå igenom det.
 

Hittade dock ingen läcka eller fukt då jag tömt det.
 

 

Finns i Norrtälje.

 

 

3A1D6DC7-D5B5-4BC7-85F8-666F88A5E460.jpeg

F80336AB-C47C-4190-95A2-190043A6DFC9.jpeg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Innan du ger upp på karet så kan jag ge dig ett tips. Ta och här in karet i badrummet/tvättstugan eller annat rum med golvbrunn. Sätt det på ett gäng dagstidningar och fyll det sedan. Låt det stå över dagen/ett par timmar och töm det sedan. Du bör då se i alla fall vart det läcker om det läcker. Det kan ju vara så att karet inte läcker utan att det är en gammal skada på skåpet. Bara ett tips. 

  • Gilla 2
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

2 timmar sedan, OR20 skrev:

Innan du ger upp på karet så kan jag ge dig ett tips. Ta och här in karet i badrummet/tvättstugan eller annat rum med golvbrunn. Sätt det på ett gäng dagstidningar och fyll det sedan. Låt det stå över dagen/ett par timmar och töm det sedan. Du bör då se i alla fall vart det läcker om det läcker. Det kan ju vara så att karet inte läcker utan att det är en gammal skada på skåpet. Bara ett tips. 


tack för tipset, jag ska testa det så man vet. 
däremot har jag redan fixat ett ersättningskar som allt är flyttat till nu. 😊

 

men man kan ju ha två 😆

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

11 timmar sedan, Jongen skrev:


tack för tipset, jag ska testa det så man vet. 
däremot har jag redan fixat ett ersättningskar som allt är flyttat till nu. 😊

 

men man kan ju ha två 😆

Jag känner igen det där tankarna ett blir två blir .....älskling vad skulle du säga om jag byggde om en del av källaren till en saltvattens pool? ;)

 

Mvh

Sven

  • Haha 2
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...