MichaelE Posted November 17, 2022 Share Posted November 17, 2022 (edited) Har möjlighet att ta er par huvud på denna rariteten, hellfire torch. Ca 2,5-3000kr huvud/i butik, jag tänker mig 1500kr/huvud. Finns i Tyresö men kan skickas, dock har köpare som kan hämta på plats förtur. Edited November 17, 2022 by MichaelE 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichaelE Posted November 17, 2022 Author Share Posted November 17, 2022 Även byten mot roligare acros kan vara intressant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichaelE Posted December 10, 2022 Author Share Posted December 10, 2022 Det finns ett par huvuden till att ta på denna om någon ytterligare är intresserad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichaelE Posted January 14, 2023 Author Share Posted January 14, 2023 Det finns två färdiga fraggar på denna pga att köpare backade ur. En av dem är ett mindre huvud som släpps för 1200. Kan skicka i frigolitlåda med heatpacks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyholm Posted January 14, 2023 Share Posted January 14, 2023 Jag tar en av dom. Du har mitt nummer så skicka en bild så bestämmer jag vilken. Hämtar imorgon förmiddag om det funkar, innan avfärd till Gävle. Mvh Tony Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichaelE Posted February 7, 2023 Author Share Posted February 7, 2023 Det finns en fragg kvar av denna. Något mindre huvud men det håller på att dela sig. Kan skicka mot fraktkostnad om så önskas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts