Joar Posted December 27, 2022 Share Posted December 27, 2022 (edited) GHL Megaset mm Fyra prober, ph, temp, salinitet, redox. Byt för ca 1,5 år sedan. Har kollat med andra tester ochbde visar korrekt. Ett komplett GHL Megaset med mycket extra utrustning. Doserpump slave - använder bara en pump. Värmare med styrning Två extra PAB( stora förgreningskontakter) tre totalt. Tre läckage kännare Fyra nivågivare Två sladdar för styrning av Tunze pumpar - styr hos mig två stycken Tunze Stream 3. Extra sladdar mm - säkert glömt saker. Fråga gärna så kan jag kolla och skicka mer bilder. Kör bara med fisk och lite mjukkoraller och behöver inte kitet längre. Är idag i drift och kan självklart skickas. Finns i Älvsjö. Pris för allt 6500kr inkl frakt. Går bra att kontakta på 0762502189 sms eller ring. PM på guiden funkar också även joakim.armsjo@outlook.com Kan också tänka mig att byta. Joakim Edited December 27, 2022 by Joar Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichaelE Posted December 27, 2022 Share Posted December 27, 2022 Nu har jag redan en profilux men detta är verkligen ett kap! Link to comment Share on other sites More sharing options...
OR20 Posted December 28, 2022 Share Posted December 28, 2022 Pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joar Posted December 29, 2022 Author Share Posted December 29, 2022 Nu är paktet sålt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts