Gå till innehåll

Vad står ditt användarnamn i forumet för


wrang

Rekommenderade inlägg

  • Svar 182
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Be din kille kolla om du har 666 tatuerat i hårbotten som den där elake ungen i filmen Omen:skrattar: eller så kanske detta är något.hehe..

"Citat"

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the

beast with wrath, because he knows the time is short...

Let him who hath understanding reckon the number of the

beast for it is a human number, its number is Six hundred and

sixty six."

Iron madien ^_^

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hehe Judas låter nästan mer religöst än priest ;D är själv inte troende men jag gillar kombinationen, dagen till ära har jag faktiskt en judas tröja på mig!

keep up the good work

judas - Judas Priest. Bra grupp (var iallafall). Har hängt med som användarnamn sedan gymnasietiden. Använt priest ibland, men då tror folk man är religiös (det är väl iof inget fel m det)
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hade ett dator-nick (Panda) på Commodore 64 under 80-talet. När jag sedan 1995 började att chatta på IRC, så var det alltid upptaget... Så jag var tvungen att hitta något nytt och mer unikt. Vet inte hur jag kom på det, men det blev "Yodelking". Det namnet har hängt med sedan dess.

Om jag kan joddla? Nja, inget vidare...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hade ett dator-nick (Panda) på Commodore 64 under 80-talet. När jag sedan 1995 började att chatta på IRC, så var det alltid upptaget... Så jag var tvungen att hitta något nytt och mer unikt. Vet inte hur jag kom på det, men det blev "Yodelking". Det namnet har hängt med sedan dess.

Om jag kan joddla? Nja, inget vidare...

Commodore 64 det var saker det,tror farsan har kvar min för han kastar aldrig nåt den gubben:smiley20:
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bygert = Efternamnet. Kommer från farfars gård Bygge, alltså stället där de byggt.

Bilden är på en randig tenrek, ett av de roligaste djur jag haft. Tyvärr i en prisklass för inköp och foder som nog kan få även härdade saltvattensakvarister betänksamma.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 10 månader senare...
Lynxen är slang på lynx lynx som är Lodjur. Låg i lumpen som flygbasjägare och vi hade ett lodjur i vårt förbandsmärke. Så detta namn har funnits med sen 1993.

Damnit!, hade hoppats på skotermärket Lynx!, på tal om lodjur så har vi lodjur in på gårn här, riktigt ståtliga djur!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Brukade arbeta extra som plåtslagare i Stockholm för typ 10år sen. Chefen där började kalla mig för Psycho vilket då har följt med genom åren. Vissa av mina kompisar kallar mig fortfarande för Psycho. Eftersom det är ett ganska använt nick så la jag till början av mitt namn som då blev PsychoSam som jag använder till allt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...