Gå till innehåll

Vad är dyrast? Bilen eller akvariet?


Klubbsson

Största boven för plånboken?  

62 användare har röstat

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Rekommenderade inlägg

Jo din Porsche skulle bli ett fint kar Hans........

Ett bilbyte oss emellan är väl knappast aktuellt???;)

OffTopic

Min svarta pärla ska troligen säljas inom kort om du är intresserad...

Fan va det kommer göra ont att skiljas från henne...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ja jag måste säga att för ett år sedan så var det bilen för min del ! de e ju så att jag pysslar med streetrace så där gick mycket pengar till bilen då =)

men sen sålde jag bilarna o köpte en saab 95 kombi som inte e så rolig och pyssla med !

så just nu e det mitt akvarium och huset som kostar mycket pengar !!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

bilen helt klart... har dock sålt iväg den största pengaboven, min golf gti.

håller dock på att spana på en "plastraket" till nästa sommar, så då får man en ny pengabov..

och ang krom till harley, jag tänkte köpa lite kromat smågodis till farsans harley när han fyllde år.. ångrade mig rätt snabbt när jag fick höra priserna. ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bilen!! skatt, försäkring, bensin varje månad Medeltal 2000:- per månad sen ska vi inte prata om värdeminskning slitage på däck mm. ja och reparationer. Bytte precis framruta 1750:- usch...

2000 per månad? det var väl inte dyrt... själv har jag 500,- försäkring, 800,- amortering, 190,- skatt och ~3500,- i bensin. sen tillkommer service på skitbilen med jämna och ojämna mellanrum.

visst är det härligt med bilar? :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En liten fundering

Förr när mitt akvarievansinne var obegränsat körde jag omkring i gamla trefärgade 145 och 245. De senaste 6 åren har jag bara kört nytt, småbilar visserligen men ändå bytt bil 3 gånger de senaste 6 åren. Och nu börjar jag med akvarier igen................. Det känns som när man efter 15 års frånvaro plötsligen befinner sig på Avenyn i Göteborg en tidig marsmorgon med drivisen kommande vågrätt i ansiktet och vagnen lagt av. Då ställer man sig frågan - och jag flyttade tillbaks frivilligt!!!!

MVH Lasse

Nu skall jag gå och rensa färsk makrill - det överväger drivisen i mars....:smiley20:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...